Riječ je o brodu iz flote Maersk Linea dužine 318 metara i kapaciteta 7403 TEU jedinica koji plovi na redovnoj liniji između Dalekog istoka i Sjevernog Jadrana.
Po pristajanju, na terminalu je odmah počela manipulacija teretom pa će se do večeras kada brod isplovljava iskrcati i ukrcati oko tisuću kontejnera kojima je Rijeka dolazna ili odlazna točka. Naglašavajući da su sve intenzivniji kontakti i pregovori s brodarskim kompanijama o novim linijama, što potvrđuje i uplovljavanje broda ovakvog kapaciteta, znak da se tržište oporavlja i da je izgledan rast prometa, prvi čovjek filipinskog koncesionara, tvrtke ICTSI, Antonio Passaro, kazao je da je u prva tri mjeseca zabilježen promet od 33 tisuće kontejnera na terminalu, što je na razini prošlogodišnjeg, a do kraja godine na Brajdici očekuje rast od pet posto u odnosu na lanjski promet.
Od ulaska koncesionara u tvrtku Jadranska vrata produktivnost terminala bolja je za 50 posto, a uveden je i novi informacijski sustav što je rezultiralo povećanjem kvalitete usluga i operativne efikasnosti, te smanjenjem troškova za kontejnerske brodove koji tiču riječku luku.
Passaro je od svibnja najavio uvođenje dva kontejnerska blok vlaka, na relacijama do Beograda i do Budimpešte što je snažan iskorak u kvalitetnom i konkurentnom intermodalnom servisu za kontejnerske terete. (Agencija VLM)
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.