Kanadska komunikacijska i medijska kompanija Rogers Canada objavila je prije mjesec dana reklamni spot u kojem promoviraju uslugu roaminga u europskim zemljama, točnije njih 35.
Sukladno tome, akteri videospota nalaze se u više europskih zemalja gdje uživaju u roamingu. Jedna od zemalja je i Italija, no ono što je zapelo za oko našem čitatelju jest da je Italija u uratku zapravo Dubrovnik, odnosno fotošopirani Stradun.
'Par koji na web stranici čita talijansku povijest bit će vrlo iznenađen kad sazna da je njhov talijanski kafić zapravo u Hrvatskoj', samo je jedan od komentara ispod videa.
'To nije Italija, to je Hrvatska. Rogers stvarno bi trebali promijeniti svoje lažno glašavanje. Prodavati grad za ono što on nije - nije cool', piše još jedan korisnik YouTubea.
Dirljiva gesta zajednice gluhonijemom mladiću izmamila suze i osmijeh
Oglasila se i kompanija koja je korisnicima za početak poručila da imaju dobro oko, a onda je uslijedilo objašnjenje.
'Kao što je vrlo učestalo u filmskoj industiji - i, naravno, u oglašavanju, koristili smo London i Dubrovnik da predstavljaju nekoliko mjesta u Europi', poručili su i dodali kako njihovi korisnici mogu imati koristi on njihovih usluga u više od 35 europskih zemalja među kojima su i Italija i Hrvatska.
I nakon njihovog odgovora mnogi su ostali pri tvrdnji da nije uredu prodavati neku zemlju za nešto što ona nije.
'Kladim se da su mislili da Hrvati ne znaju što je ta mala stvar - Internet - pa da to nitko neće primijetiti ni istaknuti. Ozbiljno, kao da Italija nema dovoljno turističkih atrakcija koje su stvarno u Italiji pa ste morami posuđivati od nas', stoji u jednom komentaru.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook