Kreativna i glazbena industrija

U industriji događanja pad prometa i više od 90 posto, od Vlade traže tri seta mjera

Slika nije dostupna
Zajednica industrije događanja HGK traži hitnu pomoć da preživi. Od Vlade traže tri seta mjera.

„Naša industrija je jedna od najviše pogođenih, s padom od 90 posto, a kod većine i do 100 posto. Prosinac nam je uvijek do sada bio jak mjesec tako da nam najveći udarac tek slijedi, a počeci godine su inače manje aktivna razdoblja. Svibanj nam je zadnja ciljna ravnina. Mi smo trkači na srednje pruge, preživjeli smo deset krugova, no ne znamo hoćemo li moći još dugo ovako,“ rekao je predsjednik novoosnovane Zajednice industrije događanja HGK Boris Kovaček iz tvrtke Pepermint.

U dopisu Vladi traže tri seta mjera, nastavak sufinanciranja plaća djelatnika i davanja na plaće, sufinanciranje fiksnih troškova poslovanja te mjere održavanja likvidnosti i ponovnog pokretanja djelatnosti, poput kredita i odgoda ovrha.

Kovaček je naglasio da su mnoge europske zemlje svojim organizatorima događanja pomogle kroz povrat fiksnih troškova. Tako je austrijska vlada najavila potporu ovim industrijama od 300 milijuna eura, dok je Njemačka projektom Neustart Kultur osigurala 150 milijuna eura za spašavanje kreativne i glazbene industrije.

Pohvaljujemo mjere za djelatnike, no kao tvrtke nismo ništa dobili. Manja agencija ima 30 do 40 tisuća kuna mjesečnih troškova izvan ovih za djelatnike. Svjesni smo da su epidemiološki mjere ograničavanja javnih okupljanja bile nužne i nitko od nas ne želi riskirati zdravlje ljudi, no potrebna nam je pomoć,“ rekao je Kovaček.

 

Povezane teme