Inicijativa 'U ime obitelji' koja prikuplja potpise za raspisivanje referenduma čijim bi se prolaskom u Ustavu definirao brak kao zajednica muškarca i žene, gotovo je preuzeo tuđi logotip.
Naime, njihov je logo gotovo istovjetan onome židovske zajednice Jewish family service of Los Angeles. Razlikuje se jedino u bojama i u tome što je na inicijativinom logu dvoje djece, a na onome JFSLA-a jedno dijete.
>> Koliko je potpisa potrebno za referendum - ima li Hrvatska 3,75 ili ipak 4,5 milijuna birača?
Podsjetimo, inicijativa 'U ime obitelji' ovog je tjedna prikupila više od 380.000 potpisa građana što je trebalo biti dovoljno za raspisivanje referenduma, no kasnije se pokazalo kako im za isto treba njih čak 450.000. Članovi inicijative vjeruju kako će skupiti i taj broj potpisa. Potpisivanje inicijative traje još danas i sutra.
Inače, kao odgovor na ovu inicijativu okupili su se i njeni neistomišljenici i to u grupu 'U ime svake obitelji', a kao ironičan prikaz inicijative na Facebooku je otvorena i stranica 'Hoću da to uđe u Ustav'.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook