S prethodna dva tankera, 'Alan' i 'Hrvatska', izgrađena za istoga naručitelja, 'Donat' spada u tri najveća ikada izgrađena u 'Brodosplitu' i u svijetu koji su porinuti u more u jednome komadu s kosog ležaja.
Suezmax tanker 'Donat' namijenjen je prijevozu sirove nafte i naftnih prerađevina.
Brod je dug 281,20 metara, širok 48,20, a visok 23 metra.
Nosivost mu je 166.300 brt.
Zbog veličine i mase broda, 27 tisuća tona, porinuće je bilo vrlo zahtjevno i osjetljivo, što je zahtijevalo složene pripreme i
proračune prije samoga spuštanja u more, ističu u 'Brodosplitu'.
'Donat' će pokretati glavni dizelski stroj izgrađen u splitskom
brodogradilištu snage 16.780 kw koji mu omogućuje maksimalnu brzinu od 15,8 čvorova.
Kum brodu bio je državni tajnik za more Branko Bačić, a blagoslovio ga je fra Zlatko Šafarić iz Apostolata mora.
Predsjednik Uprave 'Brodosplita' Goran Vukasović istaknuo je kako je tim jedinstvenim, složenim i rekordnim porinućem potvrđena visoka razina znanja i iskustva te spremnost da se to brodogradilište može prihvatiti izgradnje sve zahtjevnijih tipova novogradnji.
Prije 'Alana', 'Hrvatske' i 'Donata' splitsko je brodogradilište
izgradilo još osam suezmax tankera, ali desetak metara kraćih.
Nakon današnjeg porinuća na isti je navoz postavljena kobilica za novogradnju 446 iz panamax programa tankera nosivosti 65.200 brt s dvostrukom strojarnicom za švedsku brodarsku kompaniju 'Concordia Maritime'.