S melodijama iz filma, guslač se nakon 40 godina vratio u Lekenik. Broadwayski mjuzikl međunarodni je brend koji je oživio i na velikom platnu. A sniman je upravo u tom mjestu.
Jedino što se promijenilo u 40 godina je - osoba na prozoru. 'Ovo sve što vidite sada, isto je bilo 1971, jedino sad ima asfalt i ovi vodovi vjerojatno nisu bili po zraku', kaže Božidar Antolec iz Turističke zajednice Općine Lekenik.
>> 'Nakon sunca i mora, hrana i piće sve više su zaštitni znak hrvatskog turizma'
Turistička zajednica i Centar za židovsku edukaciju udružili su snage i odlučili brend iskoristiti. Dobru podlogu su imali - Hollywood je u Lekenik doveo priznati producent Branko Lustig. Dobio je 3 Oskara i 5 Zlatnih globusa.
U samo dva mjeseca, ovu je lokaciju posjetilo 14 autobusa punih turista.
Na kontinent je, ističu, teško privući turiste. No dobrim projektom, oni uspijevaju. Prednost u odnosu na Jadran je kažu, što će sezona trajati - svih 12 mjeseci.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook