Hoće li ih osim slogana u Hrvatsku pozivati Ivica Olić i Goran Višnjić još se ne zna. Oni su se spominjali kao mogući ambasadori našeg turizma u zemljama u kojima rade. Ministar o tom dijelu kampanje šuti. 'Ne želimo ovog trenutka govoriti o imenima, pojedinačno izvlačenje imena bi bilo pogrešno. Kampanja će biti vrlo zanimljivo koncipirana pa kad je vidite onda ćete znati o čemu govorim', objasnio je Bajs. Sve će se kaže znati krajem svibnja.
Ove su godine domaći gosti važniji nego ikada, pa su i oni dobili svoj slogan - tako lijepa, tako naša. U domaću kampanju uložit će se između 6 i 8 milijuna kuna. Globalni slogan mogao bi uskoro postati prošlost. Iduće godine starta novi strateški marketinški plan. 'U sklopu toga će se raspravljati o tome je li 'Mediteran kakav je nekad bio' najpogodniji slogan za Hrvatsku ili će stručnjaci iz marketinških agencija predložiti novi', dodaje predsjednik Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić.
Uskrs i prvosvibanjski praznici ugodno su iznenadili sve hotelijere. Prema još neslužbenim podacima prošli je tjedan u Hrvatskoj boravilo oko 100 tisuća turista.