Osim što se o njezinoj pojavi u spotu Hrvatske turističke zajednice puno pričalo po domaćim medijima, vijest o njezinom povlačenju odjeknula je i preko granice. Strani mediji su je raznoliko doživljavali, pa je tako ona prošla rubrike od ekonomskih i političkih, do zabavnih pa čak i bizarnih vijesti.
>> HTZ izbacuje sporni kadar stražnjice iz reklamnog spota
Francuska agencija AFP spominje kritiku hrvatske premijerke koja je spot ocijenila seksističkim, nakon čega je reklama uklonjena. Spomenuli su i bunu ženskih udruga. Povlačenje stražnjice iz hrvatskog turističkog spota našlo se i u američkim i australskim medijma.
>> AŽKZ: Žensko tijelo je seksistička promidžba
Britanci su također spomenuli seksističku ocjenu premijerke, dodavši da se dotična reklama objavljivala na BBC-u i CNN-u. Vijest su smjestili u rubriku političkih skandala. Kinezima je to ipak bilo za rubriku čudnih vijesti.