Ocijenjen je najvišom ocjenom međunarodnog programa testiranja tunela EuroTAP u kojem je ispitivana sigurnost 26 tunela u Europi. Prolazak kroz tunel Sveti Rok za vozače je poput spavanja u hotelu s pet zvjezdica koji nudi vrhunsku uslugu. Sustavi kojima su opremljene ove tunelske cijevi opreznim vozačima pružaju maksimalnu sigurnost. Važno je samo pozorno pratiti signalizaciju koja će vas upozoriti ako ne poštujete propisanu brzinu, dati važne obavijesti, a za sve koji su spremni na ludorije tu su i 192 kamere koje pokrivaju svaki milimetar tunela.
Od 0 do 24 na njih motre djelatnici nadzornog centra. Pomaže im sustav koji sam dojavljuje opasnost. 'Bilo je korištenja tunela kao WC-a, bilo je određenih radnji koje nisu recimo za pričanje', ispričao je Sinša Stura, voditelj tehničke jedinice za održavanje. U zadnje vrijeme se to rijetko, pa i uopće ne događa. 'Imamo još uvijek oko 150 intervencija godišnje, ali to su intervencije mahom zbog zastoja i kvarova. Prometne nesreće koje se dogode su uglavnom uzrokovane nepridržavanjem sigurnosnog razmaka i prebrzom vožnjom', rekao je Štura.
A kada se upali alarm, prvi na teren izlaze vatrogasci. Uz interventna vozila tu je i jedan vatrogasni motocikl za lakše probijanje kroz gužvu. 'Dolazak na mjesto intervencije je od tri do pet minuta na najdaljoj točki tunela. U svakom trenutku postoji rješenje da promet ne bi stao nego da teče dalje. Postoji 15 pješačkih prolaza kroz koja mi u danom momentu evakuiramo ljude i okretnice koje nam služe za prebacivanje prometa', rekao je Milan Ročak, Šef vatrogasnog odjela.
'Austrijske tunele smo prošli i oni su stari. Ovaj je novi i stvarno je dobar, dobro je osvijetljen. Lijep je', rekla je Lina iz Njemačke. 'Mislim da je vrlo, vrlo dobar', kazao je Bajrak iz Belgije. 'Sviđa mi se što su upozorenja na više jezika. Ovaj je tunel jedan od ljepših kojima sam prolazio', rekao je Helmut iz Njemačke. Sigurnijem prolasku kroz Sveti Rok znatno je pridonijela i druga tunelska cijev koja je u promet puštena lani. Tako da ovdje više nema ni onih standardnih gužvi pa se vozači ovim prepoznatljivim stjemnama mogu približavati bez grča u želucu.