Planirana komunikacija osnovni je preduvjet uspjeha i pozitivnog imidža svake suvremene korporacije, organizacije ili brenda. Upravo se u odnosima s javnošću krije „tajna“ pozitivne percepcije i imidža kompanije, organizacije ili brenda. Stoga je, za sve one koji se profesionalno žele baviti komunikacijama, nužno ovladati tehnikama i alatima dinamičnih odnosa s javnošću. A takva znanja, neophodna za buduće komunikacijske stručnjake, stječu se na Edward Bernays University Collegeu u Zagrebu.
Obrazovanje budućih stručnjaka u području odnosa s javnošću Bernays je podigao na višu razinu još 2013. godine kada je osnovan kao prvo visoko učilište sa specijaliziranim studijima u toj sve poželjnijoj profesiji. Naime, prateći najaktualnije svjetske trendove komunikacijske profesije Bernays je u ovoj akademskoj godini uveo nove vrhunske sadržaje na diplomski studij Upravljanja odnosima s javnošću.
Stručna praksa kao najbolji ulog u poslovnu budućnost
Diplomski studij komunikacija tako prati i najnovije trendove industrije pa su tako digitalni kolegiji poput Big data i umjetne inteligencije, Digitalnog praktikuma i Digitalne transformacije medija samo neki od atraktivnih nastavnih sadržaja. Polazišna točka Bernaysovog diplomskog studija komunikacija je profiliranje budućih komunikacijskih menadžera čije se znanje stječe praktičnim radom na stvarnim projektima u različitim organizacijama, prilikom čega razvijaju svoje potencijale i kompetencije.
Tijekom diplomskog studija studenti odrade čak 540 sati stručne prakse, ali praktični rad tu ne staje. Na to se nadovezuje i 120 sati praktikuma iz područja strateške komunikacije, odnosno praktikuma digitalne komunikacije. Zahvaljujući uvođenju praktikuma na svim studijskim godinama, izradi većeg broja projektnih zadataka, ali i predavanju vodećih stručnjaka iz industrije koja su integrirana u nastavni proces, studentima je zagarantiran kvalitetan sadržaj i iskustvo 'iz prve ruke'.
Prva zaposlenja već tijekom studija
Prednost studiranja na Bernaysu krije se u činjenici da se 25 % studenata već za vrijeme studija zaposli u partnerskim institucijama, a njih gotovo 90 % dobije posao u struci u roku od tri mjeseca nakon završetka studija.
Da je moguće zaposliti se već za vrijeme studiranja, dokazuju mnogi studenti Bernaysa pa tako, primjerice, Bernaysova studentica Maja Krištafor radi kao novinarka i digital marketing freelencer, a student Ivan Ljubičić kao radijski voditelj na Narodnom radiju. S Bernaysom su itekako mogući i poduzetnički koraci pa je tako studentica Lea Kosović za vrijeme studija pokrenula svoj agenciju za organizaciju događaja LOL Event Management. Lea je samo jedna u moru mnogih studenata koji su se odlučili za izazovan svijet poduzetništva, a u tome se snalaze više nego uspješno.
Mogućnosti koje se stječu s upisom studija na Bernaysu ima na pretek, stoga, donesite #najboljuodluku ove generacije i upišite diplomski studij Upravljanja odnosima s javnošću. Više informacija o studiju pronađite na najboljaodluka.hr.