Pokrenuta peticija

Otočani na nogama zbog zatvaranja kioska u kojem rade brat i sestra: "Dobri smo tijekom ljeta, a zimi kao da nas nema"

Najava zatvaranja jedinog kioska na Zlarinu odjeknula otokom poput bombe. Potpisuje se peticija, traži se preispitivanje poslovne odluke. Otočani su za Dnevnik Nove TV rekli da je ljudima na kopnu nemoguće zamisliti koliko jedan kiosk na otoku.

Stanovnici Zlarina pokrenuli su peticiju protiv zatvaranja jedinog kioska na otoku, a potpisi se skupljaju u lokalnoj trgovini.

"Ionako nas nema puno – 150. Ugasi dućan, ugasi trafiku, ugasi kafiće i gotovo", rekla je trgovkinja Ružica Lalić.

Za razliku od trgovine, kiosk radi cijeli dan.

"Mi nemamo tri ulice dalje drugi kiosk. Što je najgore, dva mlada čovjeka ostaju bez radnog mjesta, a ona su na otoku potrebna jer oni tu žive", napomenula je Sonja Landikušić, predsjednica Mjesnog odbora Zlarin.

U njemu rade sestra i brat. Nataši Kaloper je to stalni posao posljednjih sedam godina i vjeruje, kaže, da će otočna peticija uroditi plodom.

"Meni bi značilo puno jer, ali ne samo meni. Meni to znači naravno zbog mog radnog mjesta, ali i zbog starijih ljudi ovdje", rekla je.

Ponuđeno joj je, reporterki Dnevnika Nove TV Sanji Jurišić potvrđeno je iz Tiska, drugo radno mjesto izvan otoka, no nije ga prihvatila – kao što otočani ne prihvaćaju odluku o gašenju kioska jer tvrde da bi to značilo odumiranje otoka.

"Gospodin koji je čistio na Zlarinu, on je isto izgubio radno mjesto. Ako još ova dva izgubimo, gdje će ti ljudi raditi? Vratit će se na kopno. Nama je isto važno da tu postoji jedan stalni broj stanovnika", objasnila je Nataša Miškov, članica Mjesnog odbora Zlarin.

"Jedino smo dobri kada je ljeto, kada treba zaraditi, plaćati porez, dovesti turiste. Tada smo dobri, a preko zime kao da nas nema", ustvrdila je Landikušić.

Iz Tiska kažu da se kiosk gasi jer je dugoročni imperativ kompanije gubitak bez poslovanja. Svake godine broj prodajnih mjesta varira, a odluci o zatvaranju prethodi analiza.

"Mreža se ciljano optimizira kroz zatvaranje onih prodajnih mjesta na kojima je potražnja najmanja, a samo prodajno mjesto bilježi dugotrajne negativne rezultate", stoji u objašnjenju u kojem dodaju da se ovakve teške i nepopularne odluke donose da bi cjelovito poslovanje kompanije bilo dugoročno održivo.

Pročitajte i ovo heroj dana Legenda Hajduka spasila autobus pun djece: Zahvaljujući njemu izbjegnuta je velika tragedija

Pročitajte i ovo Veliki incident Kaos na Kosovu, oglasio se Vučić: "Zašto da se pravdam ikome?"