U jedan od tristotinjak POS-ovih stanova uselio je i Danijel. S njegovim stanom sve je u redu. Kao predstavnik stanara upoznat je s nedostacima s kojima se susreo dio stanara.
'Na trećem katu, to curenje i na prvom katu negdje curi, to se riješava. Te primjedbe i nedostaci se riješavaju', rekao je Danijel Delić.
Neki se žale da se vrata ne zatvaraju dobro. Problemi s počeli malo nakon useljenja.
'Ovaj veliki snijeg kad je bio kad se počeo otapati, onda je došlo do izražaja, ti sitni propusti i to curenje', dodaje Delić.
Ministrica graditeljstva kaže da se problemi s curenjem javljaju jer arhitektonski projekti često nisu do kraja usklađeni s podnebljem u kojem se zgrada nalazi.
'330 stanova i u dva stana su ozbiljni nedostaci, nedostaci se sastoje u tome da je klasična priča, da je terasa iznad stana s keramičkim pločicama koje su negdje procurile i to se već riješava', poručila je Anka Mrak Taritaš.
Zgrada ima jamstveni rok od dvije godine i investitor će o svom trošku riješiti sve nedostatke. I one izazvane lošom izvedbom i one sitnije.
'Mi smo zaboravili da se useljavaju zgrade s puno stanova, mi smo naviknuli da to bude nešto manje jer toga u posljednje vrijeme nije bilo. Dakle nije to ništa neobično, uobičajeno je, kad useljavate u stan napravite primjedbe i tamo su službe koje to otklanjaju', dodala je ministrica Mrak Taritaš.
U jednoj od zgrada ured ima i investitor gdje stanari također mogu prijaviti probleme s kojima se susretnu u stanovima.