Počela je turistička sezona u Baranji. Proljeće je privuklo prve goste u eko centar u Kopačkom ritu. Upravo Baranja i Slavonija ove godine u fokusu su za turistički rast, a dobre su najave i za Uskrs.
''Puno je veća popunjenost kapaciteta nego prošle godine, što nas posebno veseli i znači da je Baranja priznata kao izletište i da imamo što ponuditi, da nije turizam samo Jadran i da Baranja može ponuditi sve, od smještaja, restorana, team building aktivnosti'', kazala je Andrijana Blažević iz eko centra.
Top destinacije, poput Dubrovnika, ne bi trebale računati na rast broja gostiju u špici sezone. Jadran u ljetnim mjesecima ionako puca po šavovima. Jedan od razloga sporijeg bookinga nego lani je i nekontroliran rast privatnog smještaja. Već sada Hrvatska ima 9600 objekata više nego lani.
'Nešto je bio sporiji booking za privatni smejštaj. Međutim, i to se pokreće. Kada je Velika Britanija u pitanju, tu je i bila i neizvjesnost oko Brexita, ali evo sve to dolazi na svoje'', ističe Romana Vlašić iz Turističke zajednice Dubrovnik.
Strana tržišta, poput Grčke i Turske, nisu izravna konkurencija Hrvatskoj. To su destinacije turističkih resorta, a u Hrvatskoj individulani gosti ostvare 60 milijuna noćenja.
Glavni zadatak Hrvatskog turizma je povećati kvalitetu i ponudu te na jednakom broju gostiju zaraditi više od rekordnih 10 milijardi eura koje su lani ostavili strani gosti. Ukoliko se uspije, govorit ćemo o uspješnoj 2019. godini.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr