Vrijednost projekta je 54 milijuna eura, a na njemu radi 500 radnika. Projekt brana time nije završen, a Brodosplit se nada i novim poslovima u sklopu njega.
Velikom halom u splitskom brodogradilištu danas dominira golema željezna konstrukcija. Spuštanje čelične grdosije od 300 tona prate pogledi Škverana. Grade ukupno 41 ovakva vrata. Počeli su travnju.
'Predviđeni dovršetak je do kraja sljedeće godine', poručio je Mate Lukas, direktor proizvodnje Brodosplita.
Split: Uskoro počinje gradnja najvećeg jedrenjaka na svijetu
Turisti koji sada odlaze u Veneciju sigurno bi trebali ponijeti gumene čizme jer Venecija poplavljuje 50-tak puta godišnje i to najčešće u ovim zimskim mjesecima. A ove brane ubuduće će je braniti od poplava s mora.
Venecijanska laguna ima četiri ulaza. Za prvi ulaz branu je već izgradila jedna talijanska tvrtka. No, čini se da nije bilo baš dobro, pa je nastavak posla povjeren Brodosplitu. Ovih 41 vrata zatvorit će još dva ulaza. Škverani se nadaju dobiti i četvrti ulaz.
Brana će ležati pod morem i neće smetati brodovima, a podizat će se samo kada zaprijeti plima.
'Kad bude dolazila plima, pomoću cijevi će se upuhivati zrak i ona će isplivati', rekla je Kristina Korun Curić iz projektnog ureda Brodosplit.
Iako se potiho priča o najnovijih 200 radnika koji su dobili otkaz, odnosno ugovor im nije produžen, Brodosplit ističe projekte i 1300 proizvodnih radnika. Oni koji rade, rade i šute
Gradi se i najveći svjetski jedrenjak, lučke dizalice za Izrael i Tursku,hrvatski ophodni brodovi. Venecija čeka svoju branu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook