SoMoRitanac - nova kategorija na SoMo Borcu!

Četvrti po redu SoMo borac donosi novosti na deveto izdanje Weekend Media Festivala.

SoMo Borac, najvažnija digitalna nagrada koja se svake godine dodjeljuje na Weekend Media festivalu, ima novu kategoriju – SoMoRitanac!

Bez obzira jesu li vremena laka ili teška, uvijek ima onih kojima je pomoć potrebna. Ponekad, treba osvijestiti širu javnost o problemu, dati podršku, biti uz one kojima se pokušavaju oduzeti prava. Često, upravo je podrška udruga, pojedinaca, velikih i malih kompanija, kao i rad njihovih agencija ključ uspjeha pridobivanja pažnje javnosti. Baš zato, SoMo Borac je dobio još jednu kategoriju - SoMoRitanac. Nagrada će se dodijeljivati za najbolju digitalnu kampanju koja je doprinijela nekoj višoj svrsi (npr. osvijestila javnost o nekom problemu, pomogla nekoj ugroženoj skupini ili pridonijela rješavanju nekog društvenog problema).

“SoMoRitanac želi pokazati kako smo pomagali da svijet bude bolje mjesto. Ona je tu da istakne one koji su u tome bili najbolji, ali i da nas inspirira da sami pomognemo kad god smo u prilici”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMoBorca.

Osim ove kategorije, SoMo Borac prepoznaje najbolje u sljedećim kategorija: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have (najbolje od ostalih društvenih mreža), CM godine (community manager/ica godine), SoMo Content (najbolji content marketinški projekti), Viralni blockbuster (internetski hit), Digitalni Mix (kampanja na više digitalnih kanala), SoMo Tech (najbolje aplikacije ili primjena tehnologije) i Digitalac godine (najbolji voditelji digitalnih projekata). Prijave na SoMo Borac su besplatne i kreću od 28. lipnja, a više možete doznati na www.somoborac.com.

Podsjetimo, deveto izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održat će od 22. do 25. rujna u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, a i ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 120 govornika, oko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i gotovo 600 akreditiranih novinara koji će moći uživati u obilju zanimljivih i aktualnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.

Povezane teme