U našu redakciju jutros je stigao mail u kojem se jedan od putnika Čazmatransovog autobusa koji je u subotu prometovao na relaciji Split - Zadar, požalio na ponašanje vozača koji je dobar dio puta proveo razgovarajući na mobitel.
>> Zagreb: Izgorio autobus ZET-a, nema ozlijeđenih
'U autobusu je bilo popunjeno svako mjesto, bilo je čak i ljudi na nogama, a na cesti je bio jako gust promet zbog vikenda i sezone. I onda vozač sivonja kocka sa životima mnoštva ljudi tako što uporno telefonira za vrijeme vožnje', napisao je tvrdeći kako se k tome radilo o privatnim, a ne poslovnim pozivima.
U Čazmatransu doznajemo kako su utvrdili o kojem se vozaču radi te da će protiv istoga provesti postupak i utvrditi odgovornost. 'Nakon što se utvrdi odgovornost vozača isti će biti kažnjen sukladno aktima poduzeća. Ispričavamo se svim putnicima koji su se osjećali ugroženim u tom trenutku, te se nadamo da se ovakve stvari više neće ponavljati', stoji u očitovanju direktora prometa Čazmatransa Damira Pavlovića.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook