Povodom Međunarodnog dana potrošača ekipa Provjerenog je uz pomoć dva statista testirala kako će prodavači na tržnici, u mesnici i trgovini reagirati na zahtjeve kupaca/ potrošača.
''Da sam na njenom mjestu ja bi me isprašio van. Sam sebi sam bio dosadan, sa žmirkanjem i sa zatvaranjem očiju'', rekao je Tihomir, jedan od statista koji je glumio zahtjevnog kupca. No, prodavačica je ostala ljubazna i smirena. ''Svaka joj čast, jako je strpljiva, razumna, onaj smješak čarobni uvijek na licu'', zaključio je Tihomir.
>>VIDEO Doznajte kome kupci vjeruju najviše pri kupnji hrane
Zašto rijetko tražimo ostatak novca na blagajni, pojasnila im je Tanja Popović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača. ''Radi se o tome da mi živimo po mentalitetu 'Nije beg cicija' i potrošači ne žele tražiti nekakav sitniš, a ako žele, to im je često neugodno jer je red iza njih'', rekla je Popović.
>>'Potrošači moraju imati pravo na izbor hoće li se grijati preko toplane'
Večeras u 22:00 u Provjerenom pogledajte koja su prava potrošača i koliko često se žalimo na povredu istih!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.