Budući da se zbog osuvremenjenja informacijske tehnologije smanjio broj zaposlenika u centrima 112, Služba radi sve lošije, jer u smjeni radi samo jedan operater, čime se dovodi u pitanje sigurnost građana, upozorio je tajnik SDLSN-a Siniša Kuhar.
Odgovornima u Službi 112 od sigurnosti građana veća je briga kako se što prije riješiti "viška" državnih službenika u Državnoj upravi za zaštitu i spašavanje, drže sindikalci.
Po Kuharovim riječima višak zaposlenika iz gradskih centara 112, koji se gase, treba prerasporediti u županijske centre i tako povećati broj operatera u smjeni.
Iako zadaća Sindikata nije pronalaženje najdjelotvornijeg ustroja Službe 112, broj operatera u njoj ne bi se smio smanjivati, barem dok se ne stvore svi tehnološki uvjeti za njezin učinkovit rad, istaknuo je Kuhar.
Dodao je kako Sindikat raspolaže informacijom da je prošli tjedan bilo teškoća s dolaznim pozivima u zadarskom Županijskom centru 112.