Blokada rotora

Signalizaciju na rotoru bojaju u špici odlazaka na posao!

Slika nije dostupna
Iscrtavanje traka na cesti na rotoru kod zagrebačkog Remetinca uzbunila je mnoge koji su upravo tom rutom jutros išli na posao.

Zbog kolone koja se tijekom jutarnjih sati stvarala oko rotora Remetinac, vozači su kasnili na svoja odredišta. Zagrebačke ceste odlučile su iscrtavati trake u ponedjeljak ujutro, upravo u vrijeme kada ljudi odlaze na posao.

'Trake na rotoru se iscrtavaju danas od devet do 11 sati. Radnici malo rade, pa se pomaknu da se raščisti promet', rekla je za Dnevnik.hr Tatjana Mitoš, glasnogovornica Zagrebačkih cesta. Slično nam je potvrdio i Božo Kozić, rukovoditelj horizontalne signalizacije. 'Ono što mi danas radimo na rotoru su linije vodilje. Dok radimo, zatvorimo taj dio ceste, ali svako malo ga otvorimo i propuštamo promet. Razumljivo je da se promet odvija smanjenim tempom, ali kolona nema', rekao je Kozić.

No, građani se žale da su se gužve počele stvarati još oko osam sati ujutro. Iako u Zagrebačkim cestama tvrde da nisu dobili prijave građana i da im se nitko nije žalio, napominju kako je rotor uvijek bio problematično područje. Promet tijekom radova reguliraju prometni policajci, ali stvaranje gužve nije bilo moguće spriječiti. Zagrebački rotor, svojevrsna 'zapadna gradska vrata' jedno je od najfrekventnijih gradskih prometnih čvorišta.

Na njega se priključuju vozila koja dolaze s autoceste iz smjera Karlovca, Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije te Remetinečke ceste. Kroz rotor Remetinec, prema procjenama stručnjaka, svaki dan prođe oko 100.000 vozila. Stoga se postavlja pitanje nije li takav posao, koji i nije hitan, mogao biti napravljen tijekom noći ili vikendom, kada je promet osjetno slabiji?

'Radimo to tijekom dana jer je takav posao po noći rizičan. Zato što to nije zebra, pa da se može zatvoriti. To su male crtice, a mi ne možemo zatvoriti prometne trake, kao što zatvaramo raskrižje', objasnio je Kozić te dodao kako tri ekipe rade na bojanju signalizacije i po noći, ali ponovno napominje da je bojanje traka previše rizično za noćni rad. Unatoč uvjeravanju iz Zagrebačkih cesta i Signalizacije teško je povjerovati da ovaj tip radova, ako već nije bilo moguće izvesti po noći, nije bio mogao biti obavljen tijekom vikenda koji je iza nas.