Dok investitor, Hrvatske ceste, i dalje tvrdi da će sve biti gotovo do predviđenog 15. lipnja, i lokalni političari i većina građana sumnjičavi su. Od ministra prometa koji je podržao izvođača, tvrtku Vijadukt, danas nema odgovora. Europski fondovi - koji sufinanciraju - traže ispunjenje rokova.
Na gradilištu mosta Čiovo kod Trogira iz mora vire samo nosači. A gornjeg dijela mosta dugog 547 metara još niotkuda. Kažu, montira se. Nema jurnjave ni velikog broja radnika. Ništa ne ostavlja dojam da su ubacili u petu brzinu i trude se pohvatati rokove.
Investitor Hrvatske ceste pojašnjava da je sve u redu i da će ovom trasom za nekih 4 mjeseca ići automobili. No, ni uprava grada ni oporba a ni građanstvo tu informaciju ne smatraju baš sigurnom.
"Očekivao sam veću dinamiku radova, očekivao sam radnike, mravinjak, ali ništa od toga", kaže Ante Stipčić, gradonačelnik Trogira(HDZ).
U Vijaduktu pojašnjavaju da su imali problem sa dolaskom čelika iz makedonije jer je tamošnja tvornica zapala u teškoće. Sada čelik iz Makedonije ipak stiže, a ugovorili su i suradnju sa našim tvornicama.
"Rok je realan i izvediv", kaže Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.
U Trogiru gostiju već ima, a sezona kreće već sa Uskrsom. Hitna pomoć koja sada stari čiovski most prolazi lako, u sezoni po dva sata svira blokirana u koloni.
U Gradu žele misliti pozitivno, kažu pristupne ceste se stvarno grade. Ako ne uspiju, i gosti i domaći će se i ovo ljeto nervirati i znojiti u gradu trubeći u kolonama.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr