Projekt 'Buy Croatia' na Kvarner i u Istru doveo je sedamdesetak inozemnih turoperatora koji oduševljeni viđenim najavljuju još više turista iz svojih zemalja. Iako stalno ističemo kako turistima moramo ponuditi nešto više od mora i sunca, ne može se poreći kako su to ipak naši najjači aduti.
>> Jesen nije otjerala goste s juga Hrvatske
'Vrijeme je jako lijepo a imate i izvrsnu hranu, to su vam velike prednosti', smatra Finkinja Tina Kovanen-Bergman. Većina Danaca želi more i sunce i odmor na moru, ali mladi ljudi žele akciju. Planinarenje je sada jako popularno. I to što smo mnogo uložili u izgradnju prometnica turisti će čini se također nagraditi.
Raste zanimanje za Hrvatsku
'Mislim da će biti jako mnogo interesa u Danskoj za ove krajeve, jer Danci vole putovati, i vole putovati sami, automobilom', rekla nam je Jana Boyford iz Danske. Ono što veseli, svakako je zanimanje agencija iz zemalja čiji žitelji i nisu baš česti gosti u našoj zemlji. 'Hrvatska je zapravo novo odredište za Kanađane. Sada ga pokušavamo popularizirati i eto, nastojimo biti ispred konkurencije', ističe Kanađanka Bonnie Hinschenberger.
'Vidimo razvoj i rast turizma u Hrvatskoj. Ja sam iz Portugala i tamo zanimanje za Hrvatsku raste', rekao nam je i Portugalac Ricardo Gordo. Ovakav način prezentacije ponude kod inozemnih je gostiju iznimno dobro primljen. Kažu, najbolje je klijentima nuditi proizvod u čiju ste se kvalitetu sami uvjerili. Oduševljenjem gostiju, naravno, oduševljeni su i domaćini. Hoće li ono i koliko pridonijeti još boljoj turističkoj sezoni vidjet ćemo, nadamo se, već dogodine.