Kampa, ured SDP-a za odnose s javnošću, navodi u današnjem priopćenju da su te podatke prije službenog početka predizborne kampanje objavili sukladno pozivu GONG-a i Transparency Inernationala da sve stranke, nezavisne liste i kandidati za zastupnike nacionalnih manjina objave iznose koje namjeravaju potrošiti u kampanji.
Ističu i da su prvi koji to čine.
Iz Kampe također najavljuju da će SDP prije kraja predizborne
kampanje objaviti privremenu listu donatora i iznose doniranih sredstava.
Prema objavljenim okvirnim podacima, za oglašavanje u medijima SDP će utrošiti 7,8 milijuna kuna, od toga za TV oglašavanje 5,5 milijuna kuna, za oglašavanje u tiskanim medijima 1,2 milijuna kuna, za oglašavanje na internetu 0,42 milijuna kuna te za oglašavanje na radiju 0,68 milijuna kuna.
SDP će za vanjsko oglašavanje (na velikim i na svijetlećim panoima - billboard i city light) utrošiti 2,7 milijuna kuna, za organizaciju predizbornih skupova 2 milijuna kuna, za troškove propagandnog materijala 1,3 milijuna kuna, za telefonsku kampanju i kontakt s građanima milijun kuna.
Za ostale usluge i troškove SDP će utrošiti milijun kuna.
Po objavljenim podacima o izvorima sredstava za kampanju, 11,18 milijuna kuna SDP će dobiti sukladno Zakonu o izboru zastupnika u Hrvatski sabor za izbornu promidžbu; dva milijuna kuna od donacija članova i članarina; dva milijuna kuna od donacija drugih fizičkih i pravnih osoba, a 0,62 milijuna kuna su prenesena iz tekućeg poslovanja proračunska sredstva dobivena sukladno Zakonu o financiranju političkih stranaka.