I jučer je kostrenski ribar digao svoje mreže s osrednjim ulovom. Kakav ulov, takav je ove godine i interes za kupnju ribe, iako je Badnjak. "Nema kupaca. Da ima kupaca, nešto bi se i prodalo ali kupaca nema, ljudi ne izlaze van, ne troše", rekao je ribar Danijel Vranić.
Slično je stanje i u Splitu. "Nešto je bilo tijekom jutra, ali ova godina je specifična po mnogočemu, pa tako i po lošoj prodaji", govori Silvana, prodavačica na ribarnici. Nešto je slabiji interes i za slatkovodnom ribom u Osijeku. Kupuje se, ali ne kao prošlih godina.
"Primjećuje se da je promet malo pao u odnosu na prošle godine", rekla je Danijela, prodavačica na ribarnici. No od poklona se ne odustaje. "Najviše ljudi traže figure za jaslice, kućice, staje, balone i raznorazne dekoracije", kaže Jele Radić, vlasnica galerije. Trošit će se i ove godine, bez obzira na stroge epidemiološke mjere.
"Mi uglavnom činimo sami regale koji su personalizirani, a ako potrošim, onda potrošim na hranu, na lijepe sireve, na ono malo luksuza", dodaje Tea iz Dubrovnika.
Ali za poklone nikad nije kasno, makar i skromne, no važno je da su od srca. "Još uvijek su pokloni tu, nema formiranih druženja, nema ni općenito prijateljstava, ali cvjetić svatko pokloni", rekla je Sonja Uravić, cvjećarka.
Puno je toga pandemija koronavirusa promijenila u životu svih nas, ali ne i naviku kupovanja u zadnji čas. Koliko smo potrošili u posljednjem mjesecu godine koju nikada nećemo zaboraviti, pogledajte u videoprilogu.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr