"Jučer je obustavljen sav promet u luci Ploče, predsjednik Uprave obratio se vapajem. S obzirom da se u luci trenutno nalazi više brodova i velika količina robe, a ni jedna sposobna lokomotiva nije na tom pravcu, to znači uništavanje i luke Ploče i cijelog tog kraja", rekao je Mladen Novak tražeći na početku zasjedanja stanku. Zahtjevu laburista pridružio se Klub zastupnika HDZ.
U nastavku sjednice, Novak je glavnog državnog odvjetnika Mladena Bajića pozvao da pročešlja prometni resor zbog teškog stanja u Luci Ploče u kojoj se nalazi više brodova i velika količina robe, a nije na raspolaganju ni jedna lokomotiva.
"Resorni ministar ima odgovornost te mislim da bi trebalo propitati koja mu je uloga i cilj u svemu tome, a gospodina Bajića pozivam da pročešlja ovaj resor jer ako negdje ima prljavog veša onda ga ovdje ima", poručio je Novak.
Predsjednik uprave Luke Ploče obratio se pismom "vapaja" jer je u luci više brodova i velika količina robe, a nije na raspolaganju ni jedna lokomotiva, rekao je Novak, koji je uvjeren kako bi Bajić imao materijala provjeriti, kako je rekao, kojim motivima se netko vodi kada se sustavno trudi uništiti sve što mu je u resoru.
Vladu je prozvao i zbog nejednakog odnosa prema građanima.
"EPH-u se prolongiraju i opraštaju dugovi, pa oprošten slučaj Šegon, a onda zatvaranje slastičarne za 12 kuna. Gdje je tu ravnomjernost", pitao je laburist Novak.
"Gašenje HŽ Carga primjer je vladina neznanja i nesposobnosti da riješi tešku gospodarsku situaciju", poručuju iz HDZ-a.
Resornog ministra Hajdaš Dončića pozivaju da zaustavi agoniju te tvrtke, sjedne sa sindikatima i da se ozbiljno uhvati posla.
Posljedice gašenje HŽ Carga osjetiti će se u cjelokupnom, posebno u pomorskom prometu i lučkom sustavu, rekao je HDZ-ov zastupnik Branko Bačić.
Naglasio je kako su u lučkom sustavu u tijeku ogromni projekti od Rijeke do Dubrovnika, a posebno je važna investicija u Luci Ploče, kako je rekao, jedini uspješni primjer javno-privatnog partnerstva.
Dok se to realizira Hajdaš Dončić najavljuje gašenje Carga čime ta investicija dolazi u pitanje, upozorio je Bačić navodeći da je HŽ Cargo lani prema BiH prebacio više od 2 milijuna tona tereta. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook