'Uloženo se isplatilo'

Zadru se debelo isplatilo financiranje Ryanaira

Slika nije dostupna
Nakon neslavnog bankrota slovačkog Sky Europa mnogi se putnici pitaju što je s ostalim niskotarifnim kompanijama. Trenutačno najvećoj, Ryanairu, za reklamiranje Zadra kao destinacije Hrvati su ove godine ukupno platili 1,4 milijuna eura.

Od jučer više ne postoje, a nekada su bili najveći. U bespoštednoj borbi za putnike ulogu vodećih od Sky Europa preuzeo je Ryanair. Tvrtka koju neki način financiraju i hrvatski porezni obveznici, stanovnici Zadra. No, novac uložen u stranu kompaniju višestruko se isplatio - za svaki euro koji su dali Hrvati, stranci su, tvrde u Zadru, kod nas ostavili 40 eura. 'Mi plaćamo samo jedan manji dio, mi neplaćamo ni letove, niti ništa, nego marketing', kazao je zadarski gradonačelnik Dražen Grgurović.

Isplatilo se

Zadarska zračna luka daje im oko 800.000 eura, a turističke zajednice i lokalna vlast još 626.000. Za taj novac, dužnost im je voziti do Zadra i reklamirati ga. 'Na njima je da nađu načine kako privući te putnike. Oni imaju svoj cilj da imaju što bolje popunjenu kabinu zrakoplova, a naš je da nam dovedu što više putnika', pojasnila je direktorica Zračne luke Zadar 
Katica Pupić Bakrač

Mnogi se pitaju jesu li tolika izdvajanja opravdana, no brojke govore same za sebe. U marketing zadarske zračne luke uloženo je 626.000 eura, a turisti koji su njom došli u Hrvatsku ostavili su 81,5 milijuna eura, što znači da je za svaki euro uložen u marketing zarada 40 eura.

Putnika sve više

Upravo zahvaljujući njihovim niskotarifnim letovima zadarski turizam nije osjetio recesiju. 'Ove godine zračna luka Zadar imat će preko 220.000 putnika. Smatramo da je to jedan vrlo značajan rezultat', kazala je direktorica te dodala da iduće godine očekuju 300.000 putnika, a uskoro planiraju i proširenje zračne luke. Samo čekaju dan kada će ministar Božidar Kalmeta s ceste ukloniti rampe i ograditi pistu.