Idejno rješenje izradili su stručnjaci IGH-a i ono uključuje gradnju petlje i potpuno ili djelomično rušenje postojećeg rotora.
Rješenja uključuju gradnju denivelirane petlje odnosno rješavanje prometa na više razina.
Prema rješenju, jedan bi se postojeći rotor iskoristio za protok prometa u smjeru istok -zapad.
Promet bi se odvijao nesmetano jer se na prometnicu ne bi moglo ući ni s juga ni sjevera. Za pravac Lučko - Jadranski most sagradio bi se most petlja koji bi išao iznad prometnice i proteže se u smjeru istok -zapad. Za pravac iz smjera Jadranskog mosta prema Lučkom sagradila bi se prometnica u nivou prometnice istok - zapad i nakon nekoliko stotina metara bi se spojile u jednu.
Rotor prometno najopasniji koridor u Zagrebu
Rješenje broj dva predviđa potpuno rušenje postojećeg rotora i gradnju prometnica na nekoliko razina.
Tako bi na najnižoj razini bila sagrađena prometnica koja bi prometovala u smjeru zapad - istok, odnosno Lučko - Av. Dubrovnik.
Iznad nje bi prolazila most petlja kojom bi se putovalo iz smjera Lučkog prema Jadranskom mostu, dok bi na posljednjoj razini bila razina petlje kojom bi se prometovalo u smjeru istok - zapad, odnosno od Novog Zagreba prema Lučkom.
Iz smjera Jadranskog mosta primijenilo bi se rješenje kao i slučaju 1. Primjena jednog od ovog rješenja, tvrde stručnjaci, omogućila bi neprekinuti promet u svim smjerovima te se izbjegava tzv. konflikt prometa.
Oba rješenja predviđaju tramvajsku prugu na sadašnjem nivou uz potencijalni produžetak u smjeru Sveučilišne bolnice.
U prometno rješenje prostora rotora kreće se zbog činjenice da je on jedan od prometno najopasnijih koridora u gradu.
Tome je pridonijela loša signalizacija, loše izgrađena prometnica te neadaptiranost vozača na vožnju rotorom što je samo u prošloj godini rezultiralo sa 129 prometnih nesreća u kojima su ozljeđene 22 osobe.
Rotor je dio prometnog problema koji će se morati riješiti od tog prostora do čvora Lučko.
Primjenu novih rješenja nameće gradnja rukometne arene i trgovačkog centra u Laništu te mosta Jarun.
Prema mišljenjima stručnjaka, za dolazak iz smjera istoka Jadranskom avenijom morat će se na mjestu skretanja prema dvorani napraviti manja petlja kojom će se ispod ili iznad postojeće avenije skretati prema Laništu.
Odvojak prema budućem mostu Jarun također će zahtijevati denivelaciju u obliku jedne veće petlje.
Čvor Lučko, pak, kreće u veliku rekonstrukciju zbog očajnog stanja u kojem se nalazi.
Uskoro počinje snimanje stanja, što će trajati oko godinu dana.