Gosti se vraćaju

ČEMU DUGUJU REZULTATE? Otkrivamo tajnu uspjeha turističkog rekordera

Rovinj i ove godine bilježi turističke rekorde. Dva dana ranije nego lani ostvario je milijunto noćenje. Nijemci su najčešći gosti, a slijede ih Austrijanci, domaći gosti i Talijani.

Rezultate, tvrde Rovinjani, ne duguju samo suncu i moru već i svakodnevnim manifestacijama, sportskim, kulturnim i zabavnim događajima.

U hotelima gotovo da i nema praznih soba. Rovinj vrvi turistima koji ga uvijek iznova žele istražiti. Hotelijeri zadovoljni. Rezervacije popunjene i za srpanj i za kolovoz. Za goste uvijek smišljaju nove ponude.

Dokaz da Rovinj privlači goste i izvan sezone, povećanje je od 4 posto u noćenjima od početka godine.

Joani iz Poljske i njenoj obitelji ovo je drugi posjet Rovinju. Lijepo sjećanje, dobra usluga i fina hrana potakli su ih da se vrate. "Zbog plaža, ali i zbog samog grada i ponude, dobre zabave za djecu, rekla bi da je idealno za odmor s obitelji", kaže ona.

Za svakog ponešto. Dovoljno da se svi koji dođu dobro provedu i zapamte odmor o kojemu će još mnogo govoriti. Ima li bolje reklame?

Rovinj je odredište koje iznimno puno radi na ponudi turističkih proizvoda. Gostima ovdje zasigurno nikad nije dosadno. Samo danas ih je u Rovinju bilo više od 20 tisuća.

S druge pak strane, tu su i mirniji dijelovi Rovinja gdje mogu otići gosti koji žele možda malo romantičniji odmor. Tu su i izleti, Crveni otok kojeg voli posjetiti većina gostiju. I ono na čemu Rovinj već nekoliko godina uspješno radi je podizanje kategorije destinacije.

Tako raspolaže s tri hotela s pet zvjezdica, četiri s četiri zvjezdice, velikim brojem kreveta u naseljima, kampovima i privatnom smještaju s četiri zvjezdice. Trenutačno je i pri kraju izgradnja novog resorta namjenjenog obiteljskom odmoru s djecom s 560 kreveta, igralištima, igraonicama, bazenima, welnesom, adrenalinskim parkom.

U njega je uloženo 300 milijuna kuna, a novih pola milijuna uložit će se u rušenje i obnovu hotela Park, planira se i obnova ACI marine, uređenja plaža. Dakle, cijeli grad živi turizam u kojeg se puno i na sve načine ulaže.