Pete Radovich Jr. je američki producent i redatelj hrvatskih korijena kojeg smeta to što se Hrvatska turistički gotovo ne oglašava na najbogatijem svjetskom tržištu u SAD-u. Posebno ga je šokirao odgovor iz Hrvatske da se reklamiranje Hrvatskog turizma u SAD-u "ne isplati".
Čitava rasprava se odvijala na Facebooku.
Radovich, koji je inače dobitnik i dva Emmyja, nedavno je snimao zagrebačku filharmoniju u Dubrovniku 24. kolovoza te na Twitteru se pohvalio kako mu je to "najbolji rođendanski poklon ikad", da bi nedugo potom objavio i status kako je "poprilično kul što će 20+ milijuna ljudi u SAD čuti i vidjeti Dubrovnik i Zagrebačku filharmoniju".
"Trenutak ponosa. Hvala HRT", poručio je Radovich, no onda ga je kopkalo kako to da se Hrvatski turizam ne oglašava više u SAD-u.
"Neka mi netko objasni zašto Hrvatska vlada ne oglašava turizam obilato u SAD? Nekolicini prijatelja koje sam poslao tamo nedavno su ostali očarani", napisao je Radovich na Twitteru.
Someone please explain to me why Croatia @VladaRH does't advertise heavily in the U.S. Few friends I had go there recently were blown away.
— Pete Radovich, Jr. (@PeteRadovich) August 27, 2014
"Šef Hrvatske turističke zajednice ni je rekao da se ne isplati oglašavati ovdje. 300 milijuna ljudi. Bogata nacija. I to se ne isplati", cinično je komentirao Radovich.
Head of Croatian Tourist Board told me that "it doesn't pay" to advertise here. 300 million people. Wealthy nation. And it doesn't pay. SMH
— Pete Radovich, Jr. (@PeteRadovich) August 27, 2014
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook