Novi vizualni identitet Grada Zagreba, odabran putem javnog natječaja koji je provelo Hrvatsko dizajnersko društvo, predstavljen je u ponedjeljak, a prvu nagradu osvojio je koncept "Slobodan čovjek u slobodnom gradu", čiji su autori Boris Malešević, Katja Malešević i Feđa Vukić.
"Rješenje artikulira identitet Zagreba kao otvorenog, vedrog i ponosnog grada, te omogućava kvalitetniju komunikaciju prema građanima i posjetiteljima", priopćili su iz Ureda gradonačelnika.
Ocjenjivački sud u sastavu Ira Payer, Nina Bačun, Tom Dorresteijn, Luka Korlaet i Luka Thumm jednoglasno je ocijenio kako pobjednički rad predstavlja strateški čvrst temelj za vizualni identitet grada, spajajući njegovu bogatu tradiciju sa suvremenim dizajnerskim pristupom.
Predsjednica ocjenjivačkog suda Ira Payer naglasila je kako rješenje uspješno balansira prošlost i suvremenost te omogućava jasnu i dosljednu komunikaciju grada.
Od kada je jučer predstavljen novi vizualni identitet pa do danas, internet su već preplavile brojne reakcije. Čini se da svatko ima mišljenje je li novi vizualni identitet dobar ili loš. Mišljenja su izrazito podijeljena.
Krenule su i fore po društvenim mrežama. Izdvojili smo neke.
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Nik Titanik, kroničar hrvatskih gluposti i karikaturist je poručio: Daj me nemojte je***!.
Neki za vizualni identitet Zagreba kažu da je uranjena prvoaprilska šala.
"Bandiću, digni se iz groba, sve ti je oprošteno", također je jedan od komentara na Facebooku.
Pet nagrada
Na natječaj je pristiglo 59 radova, a dodijeljeno je ukupno pet nagrada. Drugo mjesto osvojio je koncept "Veliko Z" studija Kuna Zlatica, dok je trećeplasirani "Reflection" djelo studija Futura DDB. Četvrto mjesto pripalo je konceptu "Nove NOVE Tendencije" studija Tutta Forza, a peto rješenju "KVA01" autora Vedrana Židanika.
Predsjednik Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD) Sven Sorić najavio je kako slijedi faza razrade i testiranja identiteta kako bi se osigurala njegova primjena u različitim komunikacijskim kanalima Grada Zagreba, uključujući digitalne platforme i javne usluge poput informacija o rasporedu odvoza otpada ili aplikacija za kupnju karata za javni prijevoz.