Šteta ugledu marketingaša

Reakcija struke: Ne brkajte Fimi-Mediu s PR-om

Slika nije dostupna
Hrvatska udruga za odnose s javnošću i Udruga agencija za odnose s javnošću u osnivanju priopćile su danas da tvrtka 'Fimi-media' nije članica ni jedne strukovne organizacije koja okuplja profesionalce, odnosno tvrtke koje se bave odnosima s javnošću.

Stručnoj javnosti je nepoznata djelatnost i projekti navedene tvrtke, stoji u priopćenju koje su potpisale predsjednice dviju udruga Dubravka Jusić i Dijana Kobas Dešković. Ističu kako su kao predstavnice profesionalnih savjetnika u struci odnosa s javnošću bile dužne reagirati zbog učestalog povezivanja poslovanja tvrtke Fimi-media s djelatnošću odnosa s javnošću. 'Prema medijski dostupnim informacijama većina ugovora tvrtke Fimi-media odnosila se na posredovanje u zakupu medijskog prostora ili organizaciju događanja, što je po opisu djelatnosti u nadležnosti promotivnih usluga koje nude marketinške, odnosno specijalizirane agencije za zakup medija ili organizaciju događanja. Navedene vrste djelatnosti nemaju dodirnih točaka s radom agencija za odnose s javnošću prema strukovno definiranim standardima kojega se agencije organizirane u strukovnoj udruzi pridržavaju', ističe se u priopćenju.

>> Tajnog sastanka sa Sanaderom nitko se ne sjeća

Čelnice dviju udruga stoga mole medije da u daljnjem praćenju ove afere ne koriste izraz PR agencija ili agencija za odnose s javnošću jer time javnost dovode u zabludu nanoseći trajnu štetu cjelokupnoj struci u Hrvatskoj. 'Kao struka, podržavamo otvaranje teme natječaja za državne institucije, tvrtke u vlasništvu države te ostale obveznike javne nabave koji su se u dosadašnjoj praksi pokazali nedovoljno transparentnima te su kao takvi otvorili prostor za stručnoj javnosti nepoznate tvrtke koje u većini slučajeva dobivaju poslove, a bez dostatnih kompetencija i referenci', stoji u priopćenju.