Velik je to kolač, a proizvođači se moraju izboriti za što veći zalogaj. Ništa manja konkurencija, ali i maštovitost kod izdvajanja određenih sastojaka, nije ni kod prodaje ostalih proizvoda.
Minerali arktičkog mora, sastojci baršuna i tekuća svila - sve te sastojke pronašli smo tek nekoliko sekundi nakon što smo prišli polici sa šamponima. A kako oni uopće djeluju na našu kosu? S tim pitanjem otišli smo profesorici kemije u Obrtničku školu za osobne usluge u Zagrebu. Ona podučava buduće frizere i kozmetičare, a između ostalog predaje i poznavanje materijala.
Nismo se zadržali samo na šamponima! Zanimali su nas i ostali sastojci u kozmetici i u prehrani. Ako ste se ikad pitali jesu li sastojci poput 'bifidusa' i 'LGG-a' doista učinkoviti ili njihova uloga prestaje u trenutku kada nas privuku proizvodu kojeg krase? Sa svim pitanjima ekipa Provjerenog, osim kemičarki, otišla je i dermatovenerologinji, nutriconistu i marketinškom stručnjaku. Zašto nam proizvođači ističu baš takve - strane, komplicirane, glamurozne riječi? Imaju li ti čudesni sastojci doista čudesna svojstva pogledajte u priči iz Provjerenog!