Time je od danas država i formalno preuzela proboj i gradnju tunela, odnosno Hrvatske autoceste koje će u ponedjeljak o tome potpisati ugovor sa Splitsko-dalmatinskom županijom.
Temeljem sporazuma o raskidu ugovora Županija će tvrtki Mediteran Union tuneli vratiti iznos od 550.000 dolara, a Hrvatske autoceste će toj tvrtki isplatiti gotovo osam milijuna kuna potrošenih na pripremu dokumentacije, te dobivanje još valjane lokacijske i građevinske dozvole.
Državni tajnik za razvoj u Ministarstvu turizma, prometa i razvitka Zdravko Milaković rekao je kako je taj iznos u cijelosti dokumentiran ugovorima i računima.
Tunel kroz Biokovo gradit će se u sklopu nove ceste duge 30 kilometara Baška Voda - Zagvozd - Kamen Most pokraj
Imotskoga, čija je vrijednost 850 milijuna kuna.
Natječaj za gradnju tunela bit će raspisan 4. rujna, radovi će početi za dva mjeseca, a moraju biti završeni 2010. godine, istaknuo je Milaković dodajući kako se vožnja tunelom neće naplaćivati.
Oporbeni vijećnici, ističući da podupiru gradnju tunela Sv. Ilije
kroz Biokovo, usprotivili su se načinu raskida ugovora o koncesiji s tvrtkom Mediteran Union tunel.
Tako je vijećnik SDP-a Venko Čurlin kazao da su Ljubi Grepi priznati i računi napravljeni u 2000. i 2001. godini, a koncesija je potpisana 2003. godine.
Vijećnik HNS-a Miroslav Granić usprotivio se pak vraćanju 550.000 dolara za koncesiju jer je to bilo jamstvo da će se tunel graditi, a trebao je biti gotov krajem ove godine, što nije učinjeno.
Ako Grepina tvrtka misli da ima pravo na povrat toga novca neka se obrati sudu, kaže Granić.