Još uvijek izgleda kao veliko gradilište, ali novi remetinečki rotor samo što nije pušten u promet. Prometnice su gotove, ostali su još završni detalji.
"Mi smo odradili nekakvih 90 posto svih radova. Montiraju se semafori, vertikalna i horizontalna signalizacija, javna rasvjeta", otkriva Mile Lulić, voditelj građevinskih radova.
Sve mora biti gotovo u idućih 20 dana. U četvrtak se šalje službeni poziv svim inspekcijama, koje će do kraja ovog mjeseca sve detaljno pregledati. U posljednjih godinu i pol na ovom rotoru je radilo 360 ljudi, a utrošeno je 330 milijuna kuna.
"Radili smo uglavnom po danu, radilo se i produženo, a po noći se betoniralo", kaže Lulić.
"Radnici su dali sve od sebe, pokušali napraviti najbolji posao koji se može", kaže Luka, radnik koji je radio na izgradnji rotora. "Svi su već umorni i nadaju se kraju!", iskreno kaže radnik Branimir.
Broj vozila na samom rotoru trebao bi pasti za trećinu, budući da je ispod njega završen podvožnjak, koji spaja zapad i istok grada. Svaki podvožnjak dug je 280 metara, a većina radova je gotova
U samoj utrobi rotora nalazi se i prostorija s crpkama za vodu, za ispumpavanje podvožnjaka u slučaju poplave.
"Imamo drenažu, mi smo u podzemnoj vodi praktički sad, ali smo napravili zaštitnu betonsku dijafragmu i dreniramo svu vodu koja se pojavi, ona se skuplja dole i pumpa se u kanalizaciju", kaže Lulić.
Prva vozila na rotoru se očekuju do kraja ovog mjeseca. Nova tramvajska pruga, nogostupi, kao i zelenilo koje sve okružuje, osvanut će za tri mjeseca.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr