Motivirana potrebom za brzim i zdravim doručkom, Tijana Bogdanović, osmislila je nutritivno bogat proizvod - Morning lab granola koji je brzo pronašao put do srca kupaca, a sada i do polica SPAR-a. Uz brojne izazove, poput prilagodbe proizvodnje i proširenja okusa, Tijana je ustrajno gradila svoj brend. Njena granola sada se nalazi na policama trgovina, a uspjeh joj je donio priliku za daljnji razvoj i prepoznatljivost na tržištu. Priča o upornosti, obiteljskim vrijednostima i snazi podrške, prikazana u emisiji, inspirira i dokazuje da se trud isplati.
Tijana se prvi put susrela s granolom tijekom trudnoće i ubrzo je počela stvarati vlastite kombinacije koje su se, osim nutritivnim vrijednostima, istaknule i jedinstvenim okusom. Često se kaže kako je doručak najvažniji obrok u danu koji se ne bi smio preskakati. No, uz ubrzani način života tu je često i manjak vremena za pripremu kvalitetnog obroka za početak dana. Tijana je odlučila doskočiti tom problemu i napraviti nešto što je ukusno, visoko nutritivno te brzo i jednostavno za pripremu - domaću granolu.
Ideja da Tijana komercijalizira svoj proizvod pojavila se u razgovoru s prijateljicama, koje su oduševljeno predložile da ponudi granolu širem tržištu. Nakon uspješnog početka, poslovni put nije tekao glatko – tim se razišao, a Tijana je tada mislila da je s granolom završila. „Kad je to završilo, rekla sam da neću više nikada peći granolu“, priznala je, no strast prema proizvodu ju je ponovno pokrenula nekoliko godina kasnije. „Mislila sam da će mi to biti dobra dodatna zarada. Međutim, potražnja za njom je bila sve veća“, dodala je, svjesna da je pred njom ključna odluka – posvetiti se granoli u potpunosti ili nastaviti raditi u svojoj struci.
Prilika koja joj je dala novi zamah stigla je kroz projekt ''Startaj Hrvatska''. Nakon audicije i intenzivnog procesa kontrole kvalitete u suradnji s SPAR-ovim stručnjacima, Tijana je odlučno prihvatiti izazove – od pronalaska odgovarajućeg prostora za proizvodnju do razvoja novih okusa, uključujući i granolu s čokoladom koju su od nje zatražili SPAR-ovi stručnjaci. „Startaj Hrvatska mi je prilika da se za moj proizvod čuje, da ga proba puno ljudi“, kazala je Tijana ponosno, ističući kako joj je podrška SPAR-a omogućila sanjati san o velikoj proizvodnji. U tom procesu, SPAR je naručio 12.000 komada Tijanine granole – u tri varijante.
Unatoč velikoj sreći zbog narudžbe, Tijana se suočila s ozbiljnim izazovom – doživjela je prometnu nesreću prilikom dostave proizvoda, u kojoj je automobil bio potpuno uništen. „Bilo mi je to traumatično i dušu sam isplakala,“ otkrila je, ali taj trenutak ju je dodatno ojačao i dao joj novu nadu u nastavku puta. Postavljanjem granole na police SPAR-a, Tijana je ostvarila dugogodišnji san i istaknula: „Sve što sam do sada postigla, postigla sam, jer sam zaista cijelu sebe davala u to. Avanturistički dio mene me tjera na izazove, a štreberski dio u meni da te nove izazove dočekam spremna.“
S ovim uspjehom, Tijana ne staje – naprotiv, ulazak na police predstavlja tek početak njezinog puta, a trenutak kada će jedan od proizvoda u projektu ''Startaj Hrvatska'' biti proglašen hit proizvodom sve je bliži. Emotivna i hrabra priča Tijane Bogdanović još jednom je pokazala da poduzetništvo u Hrvatskoj ima snagu oblikovati budućnost.