"Ne radi signalizacija niti se rampa spušta. Vlak u tom dijelu postiže veliku brzinu, a već deset dana ništa ne radi. Ovo je tranzitna cesta, stranci ne znaju o čemu se radi, a vlak je odjednom ispred njih", tvrdi naš čitatelj koji kaže da tamo i živi i svakodnevno gleda prolaske vlakove i boji se za sigurnost onih koji su na cesti.
Dodaje da se radi općini Gornji Bogićevci kod Okučana, prijelazu između naselja Kosovac i Dubovac. Cesta preko koje ide željeznička pruga, objašnjava, je tranzitna cesta koju mnogi koriste za prijevoz robe između Mađarske i BiH.
Na fotografijama koje smo dobili se vidi signalizacija zamotana u vreće za smeće, a videosnimka pokazuje vlak koji se približava, a signala za njegov dolazak - nema. O čemu se radi i zašto je stanje takvo već dva tjedna, pitali smo HŽ Infrastrukturu.
Kako su nam odgovorili - do kvara je došlo nakon požara koji je izbio 5. rujna. Izgorjeli su kabeli i kanalice koji su nakon toga zamijenjeni, no uređaj za kontrolu kolosijeka je neispravan i zbog toga isključen. Poručuju da rade na sanaciji kvara, a kvar bi trebao biti riješen tijekom ovog tjedna.
Odgovor HŽ Infrastrukture prenosimo u cijelosti.
U kolodvoru Okučani je 5. rujna ove godine izbio požar u pružnom pojasu koji je uz okolno raslinje obuhvatio i kabelske kanalice. U opožarenim kanalicama izgorio je veliki broj kabela koji se koriste za napajanje i povezivanje signalno-sigurnosnih uređaja što je posljedično dovelo i do kvara uređaja za osiguranje kolodvora Okučani i pruge Okučani - Novska. Nakon gašenja požara izgorene kanalice su zamijenjene, oštećeni kabeli su prespojeni, a uređaji za osiguranje pruge između Okučana i Novske su nakon nekoliko dana dovedeni u redovno stanje kao i veći dio uređaja u samom kolodvoru Okučani.
Međutim, zbog neispravnosti dijela uređaja za kontrolu kolosijeka u kolodvoru Okučani uređaj za osiguranje željezničko-cestovnog prijelaza je isključen iz rada. Sanacija i otklanjanje neispravnosti na uređajima je i dalje u tijeku. Nadamo se da će uređaji biti dovedeni u redovno stanje tijekom ovog tjedna. Sigurnost cestovnog prometa preko prijelaza nije upitna jer svi vlakovi dobivaju nalog koji ih obvezuje da se zaustave ispred željezničko-cestovnog prijelaza, daju zvučni signal i nastave s vožnjom od 5 km/h tek kada se uvjere da su sva cestovna vozila stala, priopćeno je iz HŽ-a.