U cjelodnevnom terminu kanal Nova TV ostvario je 24,6 posto udjela u gledanosti na ciljnoj skupini 4+, a njezin je program u udarnom terminu prosječno pratilo gotovo 470 tisuća gledatelja s ostvarenim udjelom u gledanosti od 34 posto. Prvi izbor među specijaliziranim kanalima, i tijekom cijelog dana i u udarnom terminu, uvjerljivo je bila Doma TV, čiju su svaku minutu u udarnom terminu u prosjeku pratile gotovo 103 tisuće gledatelja.
Utakmice uz više od milijun gledatelja
Među četiri najgledanija formata na svim televizijama smjestili su se prijenosi nogometnih utakmica, kvalifikacije za Europsko prvenstvo. Najgledanija je bila je ona u kojoj je reprezentacija Walesa na svom terenu udomaćila Vatrene. Tada je uz prijenos utakmice bilo više od 1.150.000 gledatelja, a ostvarila je 66,8 posto udjela u gledanosti. Utakmice hrvatske reprezentacije protiv Slovačke, Mađarske i Azerbejdžana također su okupile svaka više od milijun gledatelja prosječno ispred malih ekrana.
Gledatelji se najviše informirali uz emisije Nove TV
Dnevnik Nove TV najgledanija je središnja informativna emisija u zemlji, i to već jedanaestu godinu zaredom. Tijekom 2019. godine Dnevnik Nove TV pratilo je više od 527 tisuća gledatelja te je ostvareno 38,9 posto udjela u gledanosti. Provjereno je zadržalo lojalne gledatelje, a najgledaniji istraživački magazin i protekle godine donio je brojne brojne priče koje su uzburkale, dirnule hrvatsku javnost te potaknule društvo na pozitivne promjene.
Supertalent opet najgledaniji show godine
Prva tri mjesta najgledanijih zabavnih emisija jesu formati Nove TV. Supertalent, najpoznatiji svjetski talent show i sa svojom sedmom sezonom postiže nevjerojatan uspjeh te se penje na sam tron gledanosti zabavnih emisija u protekloj godini.
Trinaest emisija sedme sezone s velikim je interesom pratila televizijska publika, njih više od 834 tisuće u prosjeku bilo je prikovano uz brojne točke natjecatelja koji su došli predstaviti svoj talent, uz čak 53,8 posto udjela u gledanosti.
Druga je najgledanija zabavna emisija godine Ples sa zvijezdama, poznati format koji je sada prvi put prikazan na Novoj TV te gdje ga je u prosjeku pratilo više od 604 tisuće gledatelja. Već tradicionalno Nova godina čeka se uz zabavni program Nove TV, pa je tako i novogodišnji specijal ''I godina Nova 2020.'' bila pri samom vrhu ljestvice gledanosti, te se uz nju zabavilo u prosjeku više od 578 tisuća gledatelja, a emisija je ostvarila 39,9 posto udjela u gledanosti. IN magazin i dalje zadržava titulu najpopularnijeg zabavnog lifestyle magazina.
Dominacija u serijskom programu
Djelomično prva i u cijelosti druga sezona serije s humorističnim elementima ''Na granici'' prikovala je gledatelje u 2019., točnije njih više od 610 tisuća u prosjeku, a serija je ostvarila gotovo 40 posto udjela u gledanosti.
Nova TV se, osim domaćom produkcijom, može pohvaliti i s kompletnim serijskim programom jer je prikazala čak 9 od 10 najgledanijih serija. Druga najgledanija serija bila je ''Istanbulska nevjesta'', uz koju je svakodnevno bilo više od 563 tisuće gledatelja, a serija je ostvarila 35,9 posto udjela u gledanosti. Odmah iza nje je domaća serija ''Drugo ime ljubavi'' koja nastavlja s emitiranjem i u 2020., a koju je vjerno pratilo također više od pola milijuna gledatelja. Ostali top serijski naslovi protekle godine bili su: turska uspješnica ''Fazilet i njezine kćeri'', domaća serija ''Kad susjedi polude'', ''Crni biser'', ''Lud, zbunjen, normalan'', ''Ukradeni život'' te američka serija ''Good doctor''.
Gledali su se i filmovi
Čak sedam od deset filmskih naslova koji su okupili najveći broj gledatelja u 2019. bili su oni koji su se emitirali na Novoj TV. Najgledaniji film godine bio je američki akcijski film ''Savršena meta'', koji je pogledalo više od 427 tisuća gledatelja, a film je ostvario 31,6 posto udjela u gledanosti. Ostali filmovi prikazani na Novoj TV koji su ušli na top-listu najgledanijih su: ''Šetnja među grobovima'', ''Pravednik'', ''Jack Reacher'', ''Legenda o Tarzanu'', ''Čudo s Hudsona'' i ''Računovođa''.
Nova TV na digitalnim platformama
Nova TV kontinuirano ulaže i osluškuje sve korisnike vlastitih platformi, a o tome svjedoče i izvanredni rezultati portala grupacije Nove TV. Tako je news portal najjače multimedijalne kompanije u zemlji DNEVNIK.hr završio 2019. godinu kao najčitaniji portal u Hrvatskoj. Naime, tijekom cijele godine prosječan mjesečni broj stvarnih korisnika DNEVNIK.hr-a iznosio je 1.808.535, no prema Gemiusu, portal je posljednjeg mjeseca 2019. oborio vlastiti rekord za gotovo 40.000 stvarnih korisnika i s 1.988.103 stvarna korisnika u prosincu pozicionirao se na vrh čitanosti svih portala u Hrvatskoj.
Portal DNEVNIK.hr tijekom 2019. rastao je stopom od 2,3 posto broja stvarnih korisnika mjesečno. To pokazuje da je uz news portal Nove TV prosječno iz mjeseca u mjesec bilo sve više novih stvarnih korisnika. U 12. mjesecu 2019. tako je zabilježeno čak 32,1 posto više stvarnih korisnika nego u istom mjesecu godinu prije. Tijekom godine i ostali specijalizirani portali iz grupacije Nove TV, poput Zadovoljna.hr, Showbuzz.hr, punkufer.hr, GOL.hr, folder.hr, zimo.hr, novatv.hr obarali su vlastite rekorde čitanosti i time doprinijeli snazi grupacije.
Najviše pratitelja na društvenim mrežama
Na Facebooku Nova TV grupacija ima više od 3,3 milijuna pratitelja, na Instagramu više od 600.000, na YouTubeu više od 735.000 i na Twitteru više od 275.000**. Facebook profili Nova TV grupacije imaju u 2019. čak 300 milijuna videopregleda. Facebook stranica Nove TV najjača je TV kuća na toj društvenoj mreži s više od 474.000 pratitelja.
Instagram profil zadovoljna.hr najjači je ženski lifestyle profil u Hrvatskoj sa 122.000 pratitelja. Twitter profil portala DNEVNIK.hr uvjerljivo je prvi news profil u Hrvatskoj.
YouTube kanal Nove TV u 2019. ima čak 180 milijuna videopregleda, dok kanal popularnog showa Supertalent broji 140 milijuna pregleda. Zajedno, dva YouTube kanala imaju u 2019. 320 milijuna pregleda – što je zapravo 570 milijardi minuta provedenih uz YouTube kanale Nove TV.
Na Instagram profilima Nove TV korisnici su ostvarili 10 milijuna interakcija sa sadržajem koji je plasiran na toj društvenoj mreži.