'Josipoviću i Milanoviću, jeste li i nama predsjednik i premijer? Vlada - rupa bez dna, HŽ - rupa bez dna, Čaglin - rezervat. Vratite nam naše. Dosta nam je nesposobne i preskupe vlasti !' neki su od transparenata koje su danas nosili stanovnici Čaglina i okolnih naselja na prosvjednom skupu organiziranom simbolično pet minuta prije dvanaest sati na željezničkom prijelazu preko državne ceste u pravcu Slavonskog Broda, odnosno Našica.
>> Radnici Jadrankamena prespavali pred ulazom u tvrtku
Njih šezdesetak na ovaj su način izrazili svoje nezadovoljstvo nakon što je iz HŽ-a stigla službena informacija kako se željeznička pruga od Pleternice preko Čaglina do Našica ove godine neće obnavljati i njome vlakovi neće prometovati. 'Ovoj bi pruzi trebalo podići spomenik, a ne ju ukidati. Zar su svi zaboravili da je ona u vrijeme Domovinskog rata i blokade Okučana bila jedini slobodan pravac u ovom dijelom Hrvatske i da je njome dnevno prolazilo po stotinu vlakova', pitala je Amalija Fridrih.
'Prije izbora obećavali su nam svašta'
'Ja živim u Njemačkoj no, planirali smo doskora se vratiti u naš Latinovac. Što sad da radimo kad ovaj kraj očito propada', rekla je Danica Huber. Prosvjed u Čaglinu organizirala je Udruga za zaštitu prava čovjeka Aleksander koja je nedavno o problemu čaglinskog kraja pisala i Predsjedniku Josipoviću i Saboru RH. 'Mi smo svjesni da na cijelom čaglinskom području živi samo 3.000 stanovnika, ali i oni vrijede kao i drugi u Hrvatskoj. Banka je već otišla iz Čaglina, sad smo ostali i bez pruge, dogodine će otići i INA i općina i što će onda biti s ovim krajem? Prije izbora obećavali su nam svašta, ali očito od toga neće biti ništa', rekao je Nenad Fumić, predsjednik udruge.
Zbog dotrajalosti pruge vlakovi su njome prestali prometovati prije nešto više od dvije godine i od tada putnike, prema voznom redu vlakova i uz istu cijenu, prevoze autobusi. Ne zna se međutim, do kada će tako biti jer su iz HŽ-a već najavljivali kako će i zamjenski autobusi prestati prometovati. Čaglinčani kažu da će nastaviti razne aktivnosti kako bi ukazali na potrebu da se željeznički promet vrati u njihov kraj. (Agencija VLM)