Istaknuo je da je grad proširio zonu besplatnoga javnog gradskog prometa od jedne postaje od Trga bana Jelačića na šire središte Zagreba, napominjući da se o toj odluci raspravljalo oko pola godine.
Od Britanskoga trga na zapadu do Kvaternikova trga na istoku te od Rooseveltova trga na jugu do Grškovićeve ulice na sjeveru neće biti kontrole u vozilima Zagrebačkoga električnog tramvaja (ZET). Tom se odlukom želi smanjiti promet osobnih automobila u gradskome središtu te potaknuti građane da vozila parkiraju u javnim garažama na rubnim dijelovima gradskog središta, rekao je direktor ZET-a Ivan Tolić.
U centru nema kontrole putnika, na drugim mjestima pojačana
Napomenuo je da u području besplatnog prijevoza nema kontrole putnika, a kontrolori ZET-a pojačano će kontrolirati putnike na drugim mjestima. Oznake područja besplatnoga javnoga gradskog prijevoza već su postavljene na panoima na tramvajskim postajama, dodao je. Tolić je rekao je da grad zbog toga neće pretrpjeti velik gubitak, a prednost će biti manji promet i pritisak na parkirališta u gradskome središtu.
Predsjednik Zagrebačkog holdinga Ivo Čović podsjetio je da grad Zagreb u gradskome središtu namjerava izgraditi dvije podzemne javne garaže - u blizini HNK te ispod srednjoškolskog igrališta. I te garaže su na rubnim područjima besplatnoga javnoga gradskog područja, rekao je Čović. I on je rekao kako finacijski gubitak za grad neće biti velik, dodajući da su ionako mnogi građani koji su se u blizini parkirali izbjegavali plaćati kartu, što od sada neće biti potrebno.