Glavni razlog porasta troškova je odluka da gradnja terminala djelomično zahvati i privatno zemljište, umjesto da se gradi isključivo na državnom, objasnio je šef Zračne luke, Tonči Peović. Projekt bi zahvatio 46 hektara privatnog zemljišta, kao i dodatnih 50 milijuna eura. S ovim novim izdatkom ukupna cijena projekta iznosi 360 milijuna eura, iako financijski okviri dozvoljavaju trošak od 180 milijuna eure, prenosi Novi list.
Peović ne zna tko je donio odluku o 'pomicanju' zgrade aerodroma. Lokacijska dozvola od prije nekoliko godina podrazumijevala je samo državno, točnije MORH-ovo, zemljište. U natječaju za arhitektonsko rješenje zgrada aerodroma protegnula se za stotinjak metara po privatnom zemljištu.
Doznaje se da privatno zemljište oko Plesa nije još otkupljivano, ali i da bi cijena trebala biti puno manja zbog nižih cijena na tom području. Također, ljudi koji su sudjelovali u izradi projekta smatraju da samo MORH-ovo zemljište ne bi bilo dovoljno za ostvarenje projekta. Iako se uvjeti natječaja za gradnju tek razrađuju, koncesionar bi u novi terminal uložio svoj novac te bi ga, proporcionalno uloženom, dobio na upravljanje na određeni broj godina, najvjerojatnije 25 do 30, kako bi isplatio svoju investiciju.