Promotivna kampanja Dnevnika Nove TV ušla je u finale nagrade PROMAX AWARDS EUROPE - najprestižnije europske nagrade na području marketinga, promocije i dizajna.
U kategoriji promo spotova za informativni program, kampanja Dnevnika Nove TV natječe se među konkurencijom iz pet europskih država.
Ovo nije prvi put da se neka kampanja Nove TV našla u finalu ove prestižne nagrade, a dobitnica je već dva Promaxa.
"Mi smo stvarno jako sretni i ponosni što smo opet u finalu jedne od najprestižnijih marketinških nagrada u svijetu Promax award Europe i to baš sa kampanjom za informativni program našeg dnevnika.
Osim što je ta kampanja dosta različita od uobičajenih kampanja informativnih programa, ona je na neki način produkcijski u vrhu i komunicira nekakve personalizirane poruke što je na kraju najvažnije jer se obraćaju gledateljima", izjavila je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.