Tunel Hrasten dugačak je 223 metra i najkraći je od probijenih tunela, ali je njegova izgradnja zahtjevna zbog posebnih geoloških uvjeta.
Vrijednost radova je 3,3 milijuna eura, iskop tunela je počeo u prosincu prošle godine, a probijen je prije roka.
Radove obavlja Poslovna udruga u kojoj su Hidroelektra -Niskogradnja, Viadukt, Konstruktor -ineženjering i Strabag.
Rok izgradnje punog profila dionice Oštrovica - Vrata je do kraja ove godine, a osim tunela Hrasten na toj su dionici još u izgradnji tuneli Vrata i Tuhobić te vijadukti Hreljin i Bajer.
Predsjednik Uprave Autoceste Rijeka - Zagreb d.d. Jurica Prskalo kazao da će u sklopu dogradnje autoceste do punog profila (tzv. faza II B) biti izgrađeno ukupno 13 tunela - 4 su već u prometu, a 9 ih je u izgradnji, te da je današnjim probijanjem tunela Hrasten puni profil autoceste u cijelosti "protočan".
Svi radovi obavljaju se prije određenih rokova, a u dogovoru s izvođačima razmatra se mogućnost da se neke dionice autoceste puste u promet prije zadanih rokova.
Prskalo je istaknuo da će na novim dionicama biti postavljena oko 3 kilometra burobrana, visine 5 metara - u prvoj fazi samo na "kritična" mjesta kao što su vijadukti, a u drugoj na još nekoliko mjesta.
Govoreći o tijeku radova na tunelu Vrata, Prskalo je podsjetio da je njegovu izgradnju otežao pronalazak spilje, koja se sada sanira. Kazao je da se sada radi na izgradnji tunelskog mosta i upornjaka za betonske nosače u tom tunelu.