Irena i Ivana prepoznale su važnost internetske trgovine i virtualnih kupaca, a u društvenim mrežama vidjele priliku za posao.
U skromnoj radionici Irena Ricković izradi na desetke plahti, jastuka i nosilica za djecu. Posao je to koji je počela raditi sasvim slučajno. 'Bila je jedina mogućnost pokrenuti nešto svoje', kaže Irena.
Jer posla u struci za tu kostimografkinju jednostavno nije bilo. Isprva je šivala za svoju djecu, a onda se hobi pretvorio u uspješan biznis. Sve zahvaljujući dobroj ideji, ali i društvenim mrežama. 'Prvo sam krenula za sebe pa sam radila i prijateljicama pa sam stavila i na FB i uglavnom tako su preporučivali - mame jedne drugima', priča Irena. Danas se, kaže, zahvaljujući tome lakše živi.
Doznajte tko sve ima pravo na plaćanje poreza tek po naplati odrađenog posla
'Imamo stambeni kredit i dvoje djece, tako da još jedna plaća je uvijek potrebna sa strane da bi se moglo sve pokriti', rekla je Irena.
Preko društvenih mreža do posla je došla i Ivana, inženjerka agronomije koja bi uskoro trebala doktorirati. 'Stvarno je bila opcija hoću li sjediti doma i žicati svoje za kavu ili ću se ujutro ustati i otključat svoju radnju i počet raditi', ispričala je Ivana Radić.
Znanost i poljedjelstvo tako je zamijenila idejom o obiteljskom memoriju. Igra je to poput klasičnog memorija, samo što su kartice s fotografijama obitelji i prijatelja. 'Da klinci nauče povijest svoje obitelji - to mi je bila ono neka prva ideja', kaže Ivana. Koja je vrlo brzo naišla na plodno tlo. 'Prvi dan vidjelo je 3.000 ljudi i ti lajkovi su samo rasli, ljudi su shareali, u inbox su dolazile poruke', dodaje Ivana.
Radi se po cijele dane i to s onim što joj je na raspolaganju u obiteljskoj knjigovežnici. Tako je tu i stroj iz 1830. godine. Strojevi su možda stari, ali su vremena nova. Da su društvene mreže pune poslovnog potencijala, zna i Marija koja upravo piše doktorat na temu brendiranja i društvenih mreža.
'Mreže su se same okrenule toj poslovnoj formi za poslovne korisnike, tako omogućavaju da - ukoliko imate svoj neki interes da otvorite posebnu stranicu za njega, da također ga oglašavate tako što ciljate točno određenu publiku', rekla je Marija Volarević, stručnjakinja za društvene mreže.
One su svoju publiku našle, ali i put do uspjeha.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook