'Travel chat'

Što je 200 milijuna ljudi reklo o Dubrovniku na Facebooku?

Slika nije dostupna
Cijelu prošlu godinu facebookovci čavrljaju o Dubrovniku koji je već godinama popularna luka za kruzere.

200 milijuna komentara, statusa, opisa fotografija bili su temelj na kojem je počivalo istraživanje o tome kamo putuju i što na putovanjima vole facebookovci. 

Korisnici hvale dubrovačke plaže, predivan pejzaž i fascinantnu povijest. A put u Dubrovnik, kažu korisnici FB-a, ne bi bio potpun bez šetnje starim gradom.

'Na Facebooku korisnici dosta razmjenjuju sadržaj gdje ljetovati, kako su se proveli na nekom mjestu, vole podijeliti taj sadržaj. Facebook omogućuje besplatno reklamiranje bilo kakvog proizvoda, a ovo je jedan od savršenih načina kako se mi možemo turistički reklamirati', tvrdi Matej Lončarić s Nove TV, producent za nove medije.

Osim Dubrovnika, istraživanje koje su proveli novinari Huffington Posta pokazalo je da facebookovci vole Laos. Većina ljudi svoje istraživanje jugoistoka Azije ograničava na Tajland i Vijetnam. Ali, facebookovci su obratili pažnju na Laos te otkrili da ta zemlja ima mnogo toga za ponuditi te je prema njima, Luang Parabang sjajan dragulj.

>> Najpoznatiji američki portal: Evo zašto morate na Brač!

Osim toga, na popisu se našla i Granada u Španjolskoj, British Columbia,Charleston u South Carolini, Cartagena u Columbiji, Portland u Oregonu, Tallin u Estoniji, Copacabanu u Boliviji te Hoi An u Vijetnamu.