Prisutne je pozdravio domaćin dekan prof.dr.sc. Ivan Juraga, zatim mentor projekta, prof dr.sc. Zoran Lulić te Domagoj Bolfan, voditelj projekta, i Damir Tota, predsjednik udruge unutar čije organizacije se nalazi projektni tim FSB Racing Team, a pod moderatorskom palicom Milana Stjelje s Nova TV.
Natjecanje se sastoji od dinamičkih i statičkih dijelova. Dinamički dio, nakon što se zadovolje uvjeti strogog tehničkog pregleda jer sigurnost je na prvom mjestu, pokazuju performanse bolida na stazi kroz razne vrste utrka, dok ih statički dijelovi pokazuju na papiru- od opravdanja dizajnerskog riješenja, preko cost reporta do čitavog poslovnog plana.
Prethodni bolid FSB Racing Team-a jesu Kuna (2006.), Ris (2007.) i Likos (2012.) te je upravo sa zadnjim bolidom ostvaren najbolji rezultat u regiji kada je tim završio natjecanje na 24. mjestu od 103 prijavljena tima u Velikoj Britaniji.
>> VIDEO Prvi u Hrvatskoj izgradili automobil na solarni pogon!
Inače, natjecanje korijene vuče još s početka 1980-ih godina iz SAD-a odkud se seli u Europu, točnije veliku Britaniju (1998.), a ubrzo širi ostatkom svijeta (Japan, Brazil, Australija samo su neke od destinacija, a svake godine zemalja je sve više).
Natjecanje je osmišljeno kako bi studente pripremilo na realne uvjete poslovanja odnosno kako od nula kuna na računu i praznog papira doći do gotovog konkurentnog proizvoda.
Projekt Formule Student na Sveučilištu u Zagrebu započeo je 2004. godine osnivanjem FSB Racing Team-a od skupine ambicioznih studenata te je naišao na odobravanje kako Fakulteta strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, tako i na podršku brojnih poduzeća i agencija bez čije novčane pomoći projekt ne bi preživio.
FSB-RT04 Arctos (lat. Ursus arctos= mrki medvjed)
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:
• Cijevna šasija 25CrMo4, dvostruka poprečna ramena ovjesa
• Oklop od ugljičnih vlakana
• Motor HONDA CBR 600 RR, restriktor usisa 20 mm, elektronsko ubrizgavanje goriva
• ECU VEMS upravljačka elektronika rada motora
• Mjenjač sekvencijalni, 6 brzina, mehatroničko upravljan
• Masa oko 230 kg
• Dimenzije: d x š x v – 2700 mm x 1450 mm x 1150 mm
• Međusosovinski razmak 1600 mm
• Akceleracija 0-100 km/h – 3.4 s
• Najveća brzina 160 km/h
Voditelj tima: Domagoj Bolfan
Mentor projekta: prof.dr.sc. Zoran Lulić
25 članova tima
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook