Prema rezultatima gledanosti AGB Nielsena, najnovije informacije vezane za predsjedničke izbore u nedjelju 22. prosinca većina gledatelja pratila je upravo na Novoj TV.
Svi formati Nove TV vezani za predsjedničke izbore ostvarili su najbolje rezultate gledanosti.
Dnevnik Nove TV u prosjeku je gledalo više od 564 tisuća gledatelja, uz udio u gledanosti od 32,9 posto.
Prve procjene rezultata izbora temeljene na izlaznim anketama koje su objavljene točno u 19 sati na Novoj TV pratilo je više od pola milijuna gledatelja, uz ostvaren udio u gledanosti od 29,6 posto.
This browser does not support the video element.
Izbornu noć i pristizanje službenih rezultata, kao i emisiju ''Predsjednički izbori'', najviše gledatelja pratilo je također na Novoj TV. Od 17:55 kada je počela specijalna emisija više od 400 tisuća gledatelja bilo je uz izbornu emisiju Nove TV, a ona je ostvarila 26,2 posto udjela u gledanosti. Uz emisiju koja je počela nakon Dnevnika Nove TV o rezultatima se informiralo više od 436 tisuća, uz ostvarenih 26,8 posto udjela u gledanosti. Nova TV bila je u vrijeme emitiranja izbornih emisija na svim televizijama čak 29 posto gledanija od prvog konkurenta te 75 posto gledanija od drugog konkurenta.
"Iza jučerašnjeg izbornog programa stoje sati i sati priprema cijele Nove TV – od Informativnog programa, produkcijske grafike, tehnike, IT-a. Emisija koju smo radili bila je jedna od tehnički i grafički najkompliciranijih do sada, a sadržajno smo željeli biti ne samo informativni nego i zanimljivi, što je u gotovo šestosatnom programu velik izazov. Posebno je zadovoljstvo vidjeti da smo uspjeli u naumu jer su nas gledatelji nagradili svojom pozornošću. Pohvale cijelom timu, kao i našim zanimljivim gostima, stižu od sinoć i zbilja smo sretni, ali nećemo se uspavati. Naša studijska četvorka – Mislav Bago, Sabina Tandara Knezović, Vjekoslav Đaić i Valentina Baus već se pripremaju za novi spektakl 5. siječnja, kao i reporteri koji će na teren i u stožere. Naravno, prije drugog kruga planiramo i sučeljavanje, u petak 3. siječnja na koje su kandidati već pozvani", izjavila je direktorica informativnog programa Nove TV Ksenija Kardum.
This browser does not support the video element.
Sve relevantne informacije iz minute u minutu mogle su se pratiti i na online platformama Nove TV, na portalu DNEVNIK.hr u rubrici Predsjednički izbori, kao i na društvenim mrežama na kojima su posebni sadržaji dodatno privukli korisnike. Facebook stranica Nove TV i DNEVNIK.hr-a brojila je tijekom izbornog dana i noći čak 90 objava te ostvarila 42.000 interakcija, 6,5 milijuna impresija, a videi su pregledani gotovo 1,2 milijuna puta. I preko Instagrama su se građani mogli informirati preko 47 objava na profilima Nove TV i DNEVNIK.hr-a, te su objave ostvarila 15.000 interakcija, a Instagram storyji pregledani su 150.000 puta. Na Twitteru su objave vezane za predsjedničke imale 114.000 impresija.
Kroz izborni dan i noć vodila su nas iz studija Nove TV lica kojem vjerujemo – Sabina Tandara Knezović i Mislav Bago, a kroz izbore proveli su nas i Vjekoslav Đaić i Valentina Baus, dok nas je s neverbalnom komunikacijom predsjedničkih kandidata provela komunikacijska stručnjakinja Gabriela Kišiček. Reporteri na terenu izvještavali su nas o svim pojedinostima iz izbornih stožera, a svojim komentarima izbornu emisiju sadržajno su obogatili i gosti u studiju Ruža Tomašić, Arsen Bauk, Oleg Butković i Tihomir Cipek.
I u narednom periodu do drugog kruga predsjedničkih izbora Nova TV će nastaviti pratiti kandidate i političko okruženje te redovito informirati građane o događajima koje su u njihovom interesu i temeljem kojih će lakše donijeti svoju izbornu odluku.
Izvor: AGB Nielsen
Razdoblje: 22.12.2019.
Ciljna skupina: 4+