Zadatak im je danas fiksirati tragove na tlu, gdje se što nalazi od dijelova zrakoplova, a potom će se sakupiti dio dijelova radi naknadnog vještačenja, kazao je Kosijer. Potom će se radi utvrđivanja uzroka nesreće uz druge istražne radnje i saslušati osobe koje mogu pomoći u utvrđivanju uzroka nesreće.
Dijelovi MIG-a rasprostranjeni na velikom prostoru
'Uz te informacije i prikupljene materijalne dokaze ustanovit ćemo je li uzrok pada zrakoplova bio ljudski faktor ili tehnički kvar te u jednom i drugom slučaju odlučiti postoje li elementi za utvrđivanje nečije kaznene odgovornosti i daljnjeg progona ili ne', kazao je Kosijer.
Napomenuo je da su dijelovi dva MIG-a 21 rasprostranjeni na velikom prostoru pa očevidne ekipe čeka velik posao. Zato Kosijer ne vjeruje da bi danas posao fiksiranja tragova mogao biti završen i da bi mogao danas dati informacije oko utvrđivanja uzroka nesreće. (Hina)