Još gore nego se očekivalo

Povećava se broj parkirnih mjesta pod naplatom za 5.264!

Slika nije dostupna
Parkirališne zone u Gradu Zagrebu proširit će na nove gradske ulice, dok će se postojeće zone izmijeniti tako da će neke ulice treće zone prijeći u drugu zonu, a iz druge u prvu, najskuplju zonu naplate parkiranja u Zagrebu.

Promjenama Pravilnika o korištenju javnih parkirališta obuhvaćeni su dijelovi Donjega i Gornjega Grada, Medveščaka, Maksimira, Novog Zagreba, Trnja i Trešnjevke, najavio je na današnjoj konferenciji za novinare Marijan Ključarić iz Gradskog Ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet. ‘Broj mjesta u sustavu naplate povećan je za 5.264 parkirališna mjesta, a promjene u zonama uključuju 6.744 mjesta’, rekao je Ključarić.

Proširuje se područje naplate

Najavio je da se proširuje područje naplate prema jugu i zapadu i to osobito na dijelove gradskih četvrti Trešnjevka sjever i Trnje. Na dijelu područja na kojemu je uspostavljena naplata mijenjaju se zone i te se promjene ponajviše odnose na područje Donjeg Grada, Medveščaka i Maksimira.

Inicijative građana

Prijedlog promjena utvrđen je na temelju inicijativa i prijedloga građana, Gradskih četvrti i poslovnih subjekata, kazao je Ključarič koji tvrdi da je ta odluka i antirecesijska jer bi u konačnici trebale proizvesti racionalizaciju i smanjenje životnih troškova, na način da se građani s osobnih vozila preorijentiraju na javni prijevoz. Misli da time ne bi trebale biti pogođene socijalne skupine s niskim i prosječnim primanjima. Odluka je također bila motivirana i uvođenjem kontrole i reda u parkiranju, smanjenjem ulaza automobila u središnje gradske zone, zahtjevima europskih asocijacija i dr.

Promjene od 3. kolovoza

Direktor Podružnice Zagrebparking Mate Kraljević najavio je da se s promjenama ide od 3. kolovoza, dok će nove ulice biti puštene najkasnije do 1. listopada, do kada će se napraviti potrebne signalizacije i pripreme. Kraljević tvrdi na nema izračun zarade zbog širenja naplate parkirališta, napominjući kako to i nije bio motiv jer ta tvrtka dobro posluje i bez toga. Poručio je stanari s naplatnim kartama u zonama u kojima dolazi do promjena mogu koristiti kartice do isteka roka koji je naznačen na njima. Na konferenciji je najavljeno i da to nije kraj proširenje naplate parkiranja jer je intencija da se naplata uvede do rubova grada. (Hina)