Dan žena

Potpredsjednica Vlade dijelila ruže u Sisciji

Slika nije dostupna
Međunarodni je dan žena. Potpredsjednica Vlade Milanka Opačić, posjetila je sisačku tvrtku - Siscia.

Svakom od 286 radnika, pretežito žena, za njihov je dan poklonila ružu. Tvrtka je jedna od rijetkih koja je opstala u Sisku, a proizvodi i prodaje žensku i mušku konfekciju.

Odijela, haljine, sakoi, mogu se naći po cijeloj Hrvatskoj, a velik dio odlazi i na inozemno tržište. Potpredsjednica Vlade otkrila je zašto je na Dan žena odlučila posjetiti baš Sisak.

'Zbog toga što je ovo tvrtka koja zapošljava uglavnom žene, zato što je ovo rijetka tvrtka u Sisku koja još uvijek radi i isplaćuje plaće. Dolaskom ovdje u Sisciu sam htjela poslati poruku da tekstilna industrija u Hrvatskoj može funkcionirati i živjeti na tržištu'. rekla je Opačić. Vlasnik tvrtke Milan Stojanović i predsjednica uprave Mirjana Konc izvijestili su potpredsjednicu vlade o problemima koji ugrožavaju opstanak hrvatske tekstilne industrije.

>> Hvalospjevi ženama? Na današnji dan? Ne! Iz principa.

Po Stojanovićevim riječima, teret gospodarske krize pogodio je hrvatsku tekstilnu industriju više nego druge industrijske grane. Budući da je riječ o djelatnosti koja tradicionalno zapošljava uglavnom žene, one su i podnijele najveći teret krize, rekao je i dodao kako je ‘Siscia’, koja se svojom poslovnom strategijom opredijelila za proizvodnju modnih unikata i ekskluzivnih serija predviđenih za izvoz, jedna od naših rijetkih tekstilnih tvrtaka koje, unatoč mnogim teškoćama, posluju bez gubitaka.

U tvornici je zaposleno 310 radnika, od čega čak 286 žena, a proizvode se ženski i muški odjevni predmeti. Budući da Hrvatska nema ugovore s drugim državama o izvozu svojih proizvoda, tekstilci plaćaju visoku carinu od 23 posto za izvoz, kazali su su Stojanović i Konc te istaknuli da će ulaskom Hrvatske u Europsku uniju i izlaskom iz Cefte ti problemi biti još izraženiji u robnoj razmjeni sa susjednim zemljama.

Prednost je ‘Siscije’, dodao je Stojanović, što u Europi već ima registrirana svoja dva branda - dvije modne linije ‘Brijune’ i ‘Sisciju’. Istaknuo je kako je nužno izraditi razvojnu strategiju za tekstilnu industriju kao što je strategija za željeznicu, energetiku ili ekologiju.

Povezane teme