Dizajn i sva tehnička rješenja djelo su Brodosplitovih projektanata koji i ovim poslom potvrđuju svoju ključnu ulogu u pozicioniranju te kompanije visoko na listi tehničkih kompetencija i graditeljske konkurentnosti.
"Ovaj brod simbol je restrukturiranja Brodosplita i iskorak u organizacijskom i tehnološkom pogledu. Gradi se s novim softverom, alatima i tehnologijom, posebno u dijelu opremanja, gdje je gotovo 80-85 posto broda već opremljeno prilikom gradnje na navozu. To rezultira boljom kvalitetom izrade, kraćim rokovima i nižom cijenom izgradnje", rekao je Tomislav Debeljak, predsjednik Uprave Brodosplita.
Istaknuo je da će ovaj brod po mnogo čemu biti poseban i prepoznat kao trajna vrijednost za splitski Škver i hrvatsku brodogradnju.
Kvalitetom broda zadovoljan je i naručitelj
Brod se gradi prema novom modelu financiranja, za vlastitu flotu i u dugoročni najam. Partner ga može otkupiti i prvi dan nakon primopredaje, dakle u svakom trenutku, a u obvezi je nakon 10 godina.
"Vrlo sam zadovoljan kvalitetom broda, koji je već prilično opremljen, s ugrađenim pogonom i brojnom opremom za smještaj putnika i posade. Naš tim ima odličnu suradnju s brodogradilištem, a brod će prve putnike za polarna područja primiti u lipnju iduće godine", rekao je Wijnand van Gessel, vlasnik tvrtke Oceanwide Expeditions.
Porinuću su nazočili brojni predstavnici naručitelja, partneri u gradnji i financiranju, a kuma broda Novogradnje 484, Marija Strikić iz Udruge Sindrom Down Split, zaželjela je putnicima i posadi mirno more, presjekla konop sa šampanjcem i simbolično porinula brod u more.
Brod će svojim putnicima nuditi hotelske standarde
Brod za krstarenja polarnim područjima bit će prvi na svijetu izgrađen u klasi “LR PC6”, koji će ispuniti posljednje zahtjeve Lloyd Registra za plovila “Polar Class 6”, priopćeno je iz Brodosplita.
Brod će moći ugostiti 196 putnika smještenih u 85 kabina, o kojima će se brinuti 70 članova posade. Svojim će putnicima ponuditi visoki hotelski standard kao i razne kategorije kabina, od prostranih apartmana do dvosobnih i četverosobnih kabina, gdje će im se s višestruko osiguranim sustavima koji ih opslužuju omogućiti siguran i ugodan boravak.
Dugačak je 107,6 metara, širok 17,6 metara, a brzinu od 15 čvorova osiguravat će dva glavna motora ukupne snage 4260 kW. (Hina)