Skupa autocesta za koju mnogi kažu da trenutačno povezuje ništa i nigdje pompozno je puštena u promet pred svibanjske lokalne izbore. A da bi političari imali priliku za slikanje, moralo se raditi užurbano! Na 310 metara dugom vijaduktu Sava-Odra u smjeru Velike Gorice zbog neravnog asfalta, kažu vozači, vozilo se kao na poljskome putu.
Loš asfalt nije bio jedina opasnost za vozače. Urušavanjem na autocestu prijetilo je i oko 60-tak osušenih visokih stabala. Ministarstvu građevinarstva to ipak nije smetalo da HAC-u da privremenu uporabnu dozvolu. Ako se utvrde manji nedostaci, izdaje se privremena uporabna dozvola. Nakon što ispravi uočene nedostatke, investitor obavještava Ministarstvo koje zatim obavi provjeru i ukoliko se utvrdi da su ispravljeni svi uočeni nedostaci, izdaje trajnu uporabnu dozvolu. To bi se trebalo dogoditi tek sljedeći tjedan. IT Brzinski izgrađena dionica u promet je pak puštena pred svibanjske lokalne izbore.
U HAC-u tvrde da će popravke na dionici koja je stajala 600 milijuna kuna platiti izvođači radova. 'Ja kao glavni inženjer projekta tražim da se to izvede tako kako treba po projektu. Mogli bi im to pustiti međutim želim da most bude ispravan onako kako je nacrtan u projektu', rekao nam je Ladislav Pezdevšek, građevinski inženjer HAC-a. A porezni obveznici žele da ne bude opasne žurbe, zbog političara željnih kamera, kada se opet krene u nastavak izgradnje autoceste prema Sisku.